Gå til innhold

Streetmeet Gardermoen 13 august

Ranger emnet


Marius

Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august  

271 stemmer

  1. 1. Kommer du på Streetmeet Gardermoen 13august

    • Ja
      225
    • Nei
      46


Anbefalte innlegg

  • Svar 566
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror jeg kommer, forhåpentligvis ikke som eneste SEAT...?

(Holder på å piffe opp utseende på kjærra litt)

 

PS! I trådstarter-innlegget hadde det kanskje vært en ide og hvert fall nevne tidspunktet, for det står ikke i linken i innlegget ( http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=31&cat=NEWS ).

 

( Ja, JEG har fått med meg når det er osv, men for mye info skader vel ikke? Kan kopiere innholdet eller i hvert fall lage en link i første innlegget hit: http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=32&cat=NEWS )

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maurice

hello...

 

dauven folk...på disse sidene for dere tatt opp sinnsyk mye intresant...hehehehe...

 

jeg og en kompis kommer nok ned med japsene våres vi....felles betegnelsen på disse er at vi har GT i navnet begge to...,men ikke samme merke gett ;O)

 

vi blir jo også synbare på mjøsmeet på fredag.0607,men det blir jo ikke noe så sinnsyk som dette treffet som kommer nå...

 

vi gleder oss, men er absolutt små snurte for at vi ikke for draget litt...men hvis noen skulle tenke seg å gi oss sjansen, skal ikke se bort i fra vi stiller opp vi....;O)

ikke så kult å satse bil å lemmer med å burne piruetter med e firhjul strekker,må nok dytte enn en ny clutch først å `

vi ses....å folk...drikk,fest,lag deres eget navn på streetmeet,men for all del.få den blytunga ræven deres i bilen så jeg kan se dere i speilet mitt på turen ned ;O)

 

Hei du.

 

Har du en bil som vi/ high octane mener bør være med i filmen skal du ikke se bort ifra at du får kjøre litt.

 

Kan du ikke sende oss en mail og fortelle litt om bilene deres?

send til mail@crazytuning.com og skriv High Octane Scandinavia i subject feltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Asim

 

Hei du.

 

Har du en bil som vi/ high octane mener bør være med i filmen skal du ikke se bort ifra at du får kjøre litt.

 

Kan du ikke sende oss en mail og fortelle litt om bilene deres?

send til mail@crazytuning.com og skriv High Octane Scandinavia i subject feltet :)

 

Hadde ikke vært dumt,sender deg mail...hva slags biler er dere ute etter???noe spesielt???

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

 

alt som går fort.

 

må vel innrømme at vi ikke holder følge med jonus....vi har en gt`r 32 og en 3000gt vr4..om det går fort eller ikke er faktisk opp til øyet som ser,men vi kan nok komme litt til korte mot de "store gutta" hehehe...dere vil nok se bilene på et tidlig tidspunkt der nede..men hvis større intresse så send meg en mail..

 

hvis dere vil vite mer send meg en adr jeg kan sende mail på.bare fortell hva dere vil vite...

DU KAN SE MEN IKKE RØRE...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by maurice

 

må vel innrømme at vi ikke holder følge med jonus....vi har en gt`r 32 og en 3000gt vr4..om det går fort eller ikke er faktisk opp til øyet som ser,men vi kan nok komme litt til korte mot de "store gutta" hehehe...dere vil nok se bilene på et tidlig tidspunkt der nede..men hvis større intresse så send meg en mail..

 

hvis dere vil vite mer send meg en adr jeg kan sende mail på.bare fortell hva dere vil vite...

 

du er velkommen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Tror jeg kommer, forhåpentligvis ikke som eneste SEAT...?

(Holder på å piffe opp utseende på kjærra litt)

 

Får vel vurdere å komme, som Seat nr. 2. :)

(Er da vel ikke SÅ få som har Seat, vel? Eller det er vel kanskje det.. :rolleyes: )

.Whz

- 2008 BMW 325d Coupe

x 2003 Seat Leon Cupra R

x 1993 VW Corrado G60

x 1990 Mitsubishi Galant GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Whz

 

Får vel vurdere å komme, som Seat nr. 2. :)

(Er da vel ikke SÅ få som har Seat, vel? Eller det er vel kanskje det.. :rolleyes: )

 

Nå har jeg vært på få treff i sommer, men av alle bildene har jeg ikke sett en eneste...

 

Det er vel et par andre her på forumet som muligens er på treff, samt den messing-farvede med JE-design styling..

 

Ellers er en kompis på jakt etter Leon top sport/cupra diesel, får håpe han finner bil før treffet hehe...

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår