tplassen Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Noen som har koblingskjema for Golf GTi 16v motor og ledningsnett?? (1987 mod.) Eventuelt også koblingskjema for el.vindu og el.speil. noen som har??? send meg PM. noen som har detaljerte bilder av motor-rom fra en GTi 16v?? mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Sjekk pdf fil , se om du finner det du trenger. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 hei og takk. men kunne du gjort meg en stor tjeneste og kopiert de bildene over til et word dokument?? pdf. bilder vil ikke komme fram på maskina mi skjønne du...:/ trenger bilder av alt av koblingsskjema fra motor og helt bak. mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 det koplingsskjemaet er på 56 sider.. Prøv heller å last ned Adobe Reader / Acrobat Reader .. Og installer dette.. Da kan du se .pdf filer.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_mk_2-84 Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Det tar litt tid å åpne fila, prøv høyre klikk og last ned. Og etter det jeg ser er det haynes (riktig?) boka så du kan jo bare kjøpe den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg