Gå til innhold

Civic prosjekt

Ranger emnet


red-5

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by sTuZzY

Erre den det stod royal yatching på eller no...

cooper s?

 

står ingenting på den,

S merke er fjerna bak til og med.

 

men 18 toms felger med chromekant og doble chromepotter avslører jo litt. ;) går utifra at du også stiller opp beutiFULL på postgirobygget sine konsterter på wrightegården? :)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sTuZzY

Hehe...kjørte en sånn cooper i sommer...den var jævlig pigg, banna faktisk på at jeg skulle ha en sånn etter civicen:)

Og den har du montert turbo på og lader 1.1??

Fy faen den må gå bra!!

Får jeg sitte på en tur til sommeren?:)

Er igrunn ikke no konsert-menneske:(

 

er kompressor fortsatt, men den er drevet om, nye tennplugger, nytt map

 

ikke mere som skal til for å få 1.1 :)

går da fra 163, til 220

 

du får sitte på ja, men må møte opp på konsert :p

 

får vel sitte på med deg også da? ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...okay:)

Kompressor det er lunt det...jeg må inrømme at jeg liker litt ketchup effekt...at det bare begynner og dra no sinnsykt når du har fått litt turtall:) ligge i 3000, file litt på klutchen og at det drar løst!!:) det syns jeg er digg....masse power som du faen ikke har kontroll over!!:) spennende!

Jeg blir sikkert med på noen øl....hadde vært koselig, alltid morro med nye bekjentskaper...har så masse og prate om da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sTuZzY

hehe...okay:)

Kompressor det er lunt det...jeg må inrømme at jeg liker litt ketchup effekt...at det bare begynner og dra no sinnsykt når du har fått litt turtall:) ligge i 3000, file litt på klutchen og at det drar løst!!:) det syns jeg er digg....masse power som du faen ikke har kontroll over!!:) spennende!

Jeg blir sikkert med på noen øl....hadde vært koselig, alltid morro med nye bekjentskaper...har så masse og prate om da:)

 

jeg slipper å clutche for å rive løs ;) bare å gi gass fort det ;)

 

tror din slipper når turboen kommer uten clutching :p

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by sTuZzY

Hehe....mitt er blåst dety også...

altså, jeg bladde litt bakover i samtalen her : mammut..du kunne jo bare kikka inn vinduene, bilen er ikke ferdig derfor stod den ikke oppe:) beklager det...

RiZLa, jdu har akkurat fått lappen...så det er nok du som er kid på detta forumet her:)

 

It's not the age that counts, it's how far you have come in terms of accomplishments and knowledge in those years...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Stuzzy: Du er tydeligvis ikke klar over at her i distriktet er kravet for å kjøre bil at en når ned til pedalene med hodet over rattet :D Jøss så mange gamle Granadaer, Sierraer, Opler og faktisk etpar Audier jeg har vært med og kjørt sønder og sammen på grus og skogsveier, hehe :D Tipper at frænfolket ikk ehenger noe nevneverdig etter oss inne på Nordmøre, hehe ;)

 

I ett tilfelle tømte vi liksågodt etpar hundre hagleskudd av assortert utvalg, deriblant ca 50 - 60 slugs i en Granada 2.0S. Deretter bretta vi bilen peeeent sammen med gravemaskin og lempan på en henger for å leveren. Fikk ikke panten enda vi hadde alle numra og greier. Meeerkelig :D

 

Litt OT menmen...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Hehe, Stuzzy: Du er tydeligvis ikke klar over at her i distriktet er kravet for å kjøre bil at en når ned til pedalene med hodet over rattet :D Jøss så mange gamle Granadaer, Sierraer, Opler og faktisk etpar Audier jeg har vært med og kjørt sønder og sammen på grus og skogsveier, hehe :D Tipper at frænfolket ikk ehenger noe nevneverdig etter oss inne på Nordmøre, hehe ;)

 

I ett tilfelle tømte vi liksågodt etpar hundre hagleskudd av assortert utvalg, deriblant ca 50 - 60 slugs i en Granada 2.0S. Deretter bretta vi bilen peeeent sammen med gravemaskin og lempan på en henger for å leveren. Fikk ikke panten enda vi hadde alle numra og greier. Meeerkelig :D

 

Litt OT menmen...

 

eee.... Vi diskuterer vel bygging av bil her, ikke skyting av bil?

 

 

Det var veldig tynt med fornuftige synspunkter om bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår