Macgyver Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Vurderer å skifte ut min cd spiller i bilen, men hva da. Det eg trenger er : linjeutgang, minium 2 stk. high volt på denne. egen til sub ol.. takle mp3,wma ol ellers ok kvalitet. ikke så ille dyr. Hva er å anbefale da ? forslag ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hva har du å rutte med? Ikke så dyrt er relativt og varierer fra person til person :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 tja, liker pioneer. men vet ikke om di har noe bra lengre. ca 4 lapper kansje Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 sjekk http://www.caraudio24.de Der får du en Pioneer 8600 for litt under 500 euro.. Om du klarer å lure deg unna momsen blir det jo en billig spiller Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hei..! En ypperlig spiller for deg vil vel enten være Pioneer DEH-P7600MP eller DEH-P80MP.. Begge har tre hi-volt linje utganger ; sub, rear og front. Støtter MP3/WMA. D4Q Radio (Beste på markedet), du har også aux inn ved hjelp av ip-buss inngangen. Pris på DEH-P7600MP hos meg er 3590,- DEH-P80MP kommer på 4490,- Se http://www.pioneer.no for mere info og bilder. Kan levere på dagen... Mvh Lars Ove Skarseth Hansen Radio & TV Molde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christiansk Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Pioneer er topp! Har selv P7600MP, og jeg er storfornøyd! Absoulutt å anbefale! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Vil anbefale Alpine CDE-9827R på det varmeste. Ligger på 3495,- på bilstereospesialisten Men jeg kjøpte den for 3290,- på den lokale bilXtra sjappa.. :D Er veldig fornøyd med den.. 3x pre-out og mp3, wma.. sikkert masse andre funksjoner jeg ikke vet om og.. :D Enkel å bla i mp3-CD'er og.. :) Men om den er bedre enn den Rizla har... vet ikke.. dette kan han bedre enn meg.. ;) Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 så alpine er bra saker ? har aldri prøvd det så mye. får vel ta meg en test på det ja Liker litt pioneer da, siden eg har ip bus og slikt. Må innom en butikk og se om dette er bra saker da ja ;) Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 har en panasonic spiller i båten.. den tar mp3 og det andre greiene du prata om:) Den kostet vel 1200 i danmark.. Sikkert en kjempe god spiller.. 4x50w tror jeg det var.. Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg