vw671 Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Noen som kjenner til noen som har bynnt på ett sånt prosjekt?? Har tenkt lenge på det, å det er jo flere i tyskland,england osv som har gjort denne konverteringen... Men er det noen som kjenner til noen eller har ett slikt prosjekt pågang selv..?? med tenke på godkjenning: Det er jo einsere med g60 motor som er godkjent..., så det skal jo funke med en "tam" 1.8 på 150hk... (med potensiale, hehe...) Den luringen som har ett slikt prosjekt holder vel helst kjeft.. siden set er sjelden vare her til lands.. En gang i fremtiden skal mitt grønne einser "vidunder" få nytt liv igjen.. Å d kan bli lenge til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Ett bilde sier vell mer enn tusen ord.... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by vw671 Noen som kjenner til noen som har bynnt på ett sånt prosjekt?? Har tenkt lenge på det, å det er jo flere i tyskland,england osv som har gjort denne konverteringen... Men er det noen som kjenner til noen eller har ett slikt prosjekt pågang selv..?? med tenke på godkjenning: Det er jo einsere med g60 motor som er godkjent..., så det skal jo funke med en "tam" 1.8 på 150hk... (med potensiale, hehe...) Den luringen som har ett slikt prosjekt holder vel helst kjeft.. siden set er sjelden vare her til lands.. En gang i fremtiden skal mitt grønne einser "vidunder" få nytt liv igjen.. Å d kan bli lenge til... Den einsern der er bygget av noen fra Finland, vi så den da vi var på Bug Run. Tror det er pajelle og gutta. Den var sinnsykt gjennomført. Eneste som var surt var at noen fulle svensker klarte å kjøre inn i siden på den på lørdagen.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 baldrick er det ditt bygg... om du bor i haugesund kunne jeg tenkt meg å tadd en titt... Snakka med en kar hos audisentrum som kjente til folk som hadde kjøpt kondemnert IV golf til rundt 25000... Om det er ditt bygg så er jeg stolt av deg.. !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er nok desverre ikke min nei... den hører til i Molde distriktet Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hvet du hvem det er...?? har du noe epost el no tlf nr.... Jeg ble supergira nå... Han med golf 2 1.8 20VT nevnte at det var en ener under bygging... Har en kompis som driver bildemontering så tenkte jeg skulle kjøpe en kondemnert golf IV GTI gjennom han, siden man ikke for kjøpe som privatperson... Men for øyeblikket er økonomien bånn... Men er ekstremt glad for at jeg har hel trustfri bil å starte med =) Før jeg så bildene av den finske 20VT`en tenkte jeg å "bake" inn instrumentene fra golf IV som det var gjort på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er flere Golf 2 med 20VT her til lands og såvidt jeg har forstått så er det også ett par einsere under bygging, bl.a. en her på forumet. Men alle er så hemmelighetsfulle så jeg har ikke så mange detaljer. Har desverre ikke mail eller tlf til Frode som har den i Molde. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Planen min har også egntli hvert å holde ijgenn... men,men... Det er litt irriterende , .... Men det var artig å snakke med audisentrum, han jeg snakket med var superpositiv til det... han hadde ikke hørt om noen under bygging dda jeg snakket med han for ca en mnd siden... Vurderte lenge å legge inn tilbud på den cabben din, før du kjøpte den... den lå ute på autodb, ikke sant?! Frode..?? ingen etternavn?? unnskyld maset ,men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Caben min tror jeg ikke låg på Autodb, jeg kjøpte den via finn.no første dag den var til salgs ;) Sender PM ang 1.8T Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw671 Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Mulig det var finn.no.. ringte aldri,men tenkte hardt på det... godt å høre at du er fornøyd ihvertfall...(etter det jeg har lest på forumet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Baldrick Ett bilde sier vell mer enn tusen ord.... mente at denne russla og gikk med 330 kit for noen år tilbake. en stund etter at den var i bilsport. han solgte jo 16v g60 motoren som skulle nedi.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bstdol Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er det UR Quattro skjermer han har tilpasset. Noen som vet det.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er 99% sikker at det er Golf Rallye skjermer. Ett gammelt bilde av samme bil, da med (16V?)G60: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Er nok rallyeskjermer ja. Ser så vidt at det breie / dype "sideskjørtet" begynner på forskjermen og bakskjermen der... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 den 1 med sinnsyk rå lakk....... noen som har lakk kode ? silverline og kamelon.. gå å legg dere...... ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg