Mandel Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 heh den knakk vel først, så satt den fast i garasjen plutselig..heh kunne likesågjerne skjedd på sommern ;) men den skal vel på igjen en gang? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 hehe....fanger datt plutselig av den gitt :D Men rs2 ad-on fangeren er revet av og orginal fangeren er montert på igjen. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 mye solgte du coupe'n for? og forresten, faen å mye harry rånere det er oppi hamar/lillehammer (brumundal der jeg henta bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 byttet mot corrado. Er en del harry rånere på lillehammer ja..hehe...pleier å trekke meg litt bort fra alle 240 gutta og lignende og steller meg heller opp ved jysk. Der er det forøvring lyskastere så det er ett fint sted å vise fram bilen, der 240 folket er så er det helt mørk og det er vel like så greit også vel ? :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2004 så sant, så sant ;) var så mye harry råning ved Essoen ved E6, der jeg kjøpte bilen i brummundal atte ja... spesielt en volvo 142..... til og med golfer II med RS2 leppe :S gleder meg bare til torsdag jeg nå, da blir anlegget kobla opp tenker jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Originally posted by goLd^- så sant, så sant ;) var så mye harry råning ved Essoen ved E6, der jeg kjøpte bilen i brummundal atte ja... spesielt en volvo 142..... til og med golfer II med RS2 leppe :S gleder meg bare til torsdag jeg nå, da blir anlegget kobla opp tenker jeg :D Du får legge ut noen bilder av anlegget da !! Driv å lakker noen smådetaljer i motorrommet mitt nå jeg, så det blir litt penere. Nå som dumpventilen er montert så må jo resten se bra ut også ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 ja, jeg kan vel alltids få tatt et par bilde med videokameraet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 skal vel klare å få tatt noen bilder jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2004 Er den forsterkeren kjøpt på clas ohlson eller? De selger jo denne typen der... Ser ivertfall ut som om den er fra samme serie... Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by goLd^- var så mye harry råning ved Essoen ved E6, der jeg kjøpte bilen i brummundal atte ja... spesielt en volvo 142..... til og med golfer II med RS2 leppe :S |||Off topic||| hehe... esso`n ja..også kalt 24timern.. mye harry i brumunddal gitt... ;) Lars du har kjøpt bilen din av? Pen audi det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 http://www.perel-import.com er samme produsent ja :D mye bra hos perel, hjelper deg med det du trenger thumpsup jeg har forresten ikke den svære extrem mosfet logoen på min, de har bytta ut mot en mer "nøytral" BM (boschmann) logo som sklir genialt inn i forsterkeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 audien er kjøpt av Lars ja kjenner du han? hvis du gjør, kan du hilse å si at det var en kanll bil han solgte meg kun 1 feil så langt som kom uventa..... dynamoen/viftereima var stramma ALT for hardt først hoppa viftreima av, så viste det seg dagen der på i dagslys, at hele dynamoen var blitt skjeiv (bærearmen ut fra dynamoen, som drar viftereima rundt) måtte bytte dynamo, kjapt gjort da jeg fant ut at det var umbraco "skrue" som måtte til for å få skrudd av dynamoen... takk gud for at en tosk hadde vraka en audi 2.0E -92 mod uka før i larvik, 500spenn for "ny" dynamo :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg