Mandel Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 du glemte fangeren :=) ps. Når kommeru ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Lakket frontfangeren i dag også, ble ganske fornøyd :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Originally posted by Mandel du glemte fangeren :=) ps. Når kommeru ? er like rundt hjørnet :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Har fått lapp i posten i dag om at rs-bakfangeren min ligger å venter i posten, så da blir det å hente den strax :) Stereo prosjektet er lagt litt på is da noe ikke gikk helt som det sku, er mulig at jeg må lage nytt gulv. Så nå for tiden driv jeg å pusser opp ett rom som skal bli mitt lille verksted, når det er ferdig så starter jeg nok på anlegget igjen ! Har også forresten fjernet innmate i katalysatoren ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 så du sku ha bakfangeren alikevel? KULT. Tror ikke det blir noe avlevering av lakkerte deler i kveld, men sier ifra om jeg får vite noe.. finne på noe i kveld? Kjett uten bil :( Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hey har du fått tak i verksted eller?? Et varmt sted å stå om vintern hadde vært knall.. Ser ut til at det ble bra når du lakkerte ned fronten ja. Najs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Originally posted by NoLimit Hey har du fått tak i verksted eller?? Et varmt sted å stå om vintern hadde vært knall.. Ser ut til at det ble bra når du lakkerte ned fronten ja. Najs :) Har ikke fått tak i noe enda gitt, men vi får sikkert fyr i rævva når kulda slår hardere til :) Vet ikke om noe du da ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Nå framover kommer det nok til å skje mer med bilen. Har ikke hatt jobb ved siden av skolen på en stund nå, men forhåpentligvis så forandrer deg seg litt nå. Går alt som jeg håper på kommer dette til å skje : hvite sideblinkere 60/40 eller 40/40 senk. evo sideskjørt badlook list, skal prøve å ordne så jeg får på badlook lista med den grillramma jeg har nå. Om det blir bra vet jeg ikke, men er vel lov å prøve ?:) Og så er det litt vedlikehold greier, skal skifte frontrute f.eks, kommer til å få på toppstripe når den er skiften. Begynner forresten med anlegget at nå strax, er ikke lenge til jeg er ferdig med verkstedet mitt nå :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 driv å vurderer en byttehandel med ei på gjøvik nå. bytte helt likt, hun får min og jeg får hennes, som er en 90.mod VW Corrado G60. Chippet, større ladehjul, luftfilter ( 200HK ) rs fanger, 17" sommerfelg, grønn metalic osv osv.... Detta blir spennende :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 jeg håper at du får deg corrado i allefall :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Tenk deg godt om et par ganger til nå! Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by Tassa Tenk deg godt om et par ganger til nå! akkurat det samme sier jeg,,, dette hadde jeg aldri gjort..... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Du kommer til å angre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hehe....ja det får tiden vise. Nå er det ingen ting som er bestemt ennå, skal bare kikke på den foreløpig. Men av ren nysgjerrighet, hvorfor kommer jeg til å angre ?? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Originally posted by acoupe hehe....ja det får tiden vise. Nå er det ingen ting som er bestemt ennå, skal bare kikke på den foreløpig. Men av ren nysgjerrighet, hvorfor kommer jeg til å angre ?? sier bare ....... 20v Quattro jeg.... :rolleyes: Mot en g60.. naaaai... behold audi`n du.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg