auto82 Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Har en garasjejekk som lekker hydraulikk olje fra undersiden. La merke til dette da jeg hadde brukt jekken. Den lekker etter at den har blitt heiset ned og har stått 1 time. Hva er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Antagelig noen pakninger som er dårlige. Tror ikke det er lett å fikse selv . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvordan skifter jeg lett hydraulikk olje på jekken min? Må det suges ut? Når det gjelder reperasjon og vedlikehold av slike garasjejekker. Hvem driver med slik service? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_original Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvis detta er en sånn relativt billig sak så kan du bare kaste den. Disse billig-jekkene har lett for å ryke, men om detta er en dyr en så har jeg ikke peiling på hvor du kan få det fiksa hen. Siter -Volvo 244 GL 1980 "Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet -Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvis det er en stor og bra jekk, undersøk med plassen du kjøpte den om de kan få tak i pakningssett! Det kan de nemlig som regel! Lett å overhale en jekk, bare en sylinder + litt småtteri.. er verdt det hvis den er stor og dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg