Finepix Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hvor er Co-skruen på forgasseren, og hvilken vei skal jeg skru for å få lavere CO?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Ingen Opel-mekanikere her...?heyyou Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 C? nei bare B her dragcar Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Finepix Hvor er Co-skruen på forgasseren, og hvilken vei skal jeg skru for å få lavere CO?? Hadde Ascona C '86,og på den satt CO-skruen på venstre side av forgasseren,sett fra førerplass...mener jeg å huske. Er den eneste skruen som sitter rett i forgasserhuset. Skru den inn = lavere CO. Skal du ha den til å gå finest på tomgang,la den gå seg varm og så juster Co-en inn til tomgangen synker,og så ut igjen akkurat til det punktet der tomgangen er høyest. Minimum 0.5 runder ut fra den bunner,Max 4 runder ut....tar du mer,løsner skruen under kjøring. På min var CO-en enormt høy,fordi flottørnåla var utslitt...har den gradvis blitt verre,er det nok denne. 192.50 på Biltema. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Turboed1 Hadde Ascona C '86,og på den satt CO-skruen på venstre side av forgasseren,sett fra førerplass...mener jeg å huske. Er den eneste skruen som sitter rett i forgasserhuset. Skru den inn = lavere CO. Skal du ha den til å gå finest på tomgang,la den gå seg varm og så juster Co-en inn til tomgangen synker,og så ut igjen akkurat til det punktet der tomgangen er høyest. Minimum 0.5 runder ut fra den bunner,Max 4 runder ut....tar du mer,løsner skruen under kjøring. På min var CO-en enormt høy,fordi flottørnåla var utslitt...har den gradvis blitt verre,er det nok denne. 192.50 på Biltema. :) Takker:) Er bare for å få brakka gjennom EU-kontrollen, så da bare drar jeg den nesten i bunn tenker jeg...:D Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Finepix Takker:) Er bare for å få brakka gjennom EU-kontrollen, så da bare drar jeg den nesten i bunn tenker jeg...:D Skal du lure EU'n.skrur du den inn til tomgangen begynner å synke...og så bare justerer du tomgangen. Co på ca 2,instantly :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg