Rotrex Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 VW Golf Gti G60 selges: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=496238 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Næmmen næ... er jo på leit, har pengene klar jeg.. Ringe asap... Litt sent nå men i morgen tidlig. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Rotrex VW Golf Gti G60 selges: http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=496238 ikke drit deg ut a.. ikke selge denna bilen da ;) den er jo strøken.. må beholde selv vettu:) kunne godt tenkt meg golf g60 jeg.. men må lage ferdig mitt prosjekt først ;) uansett lykke til med salg Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Hvordan ser de bbs felgene ut? Bbs rm? Villig til og selge de løst i såfall? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Du som pleier å titte innom på Shell i strømmen innimellom? Isåfall, meget strøken bil, rå lyd og :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Golfy Hvordan ser de bbs felgene ut? Bbs rm? Villig til og selge de løst i såfall? BBS rm felger. selger dem ikke løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Rage Du som pleier å titte innom på Shell i strømmen innimellom? Isåfall, meget strøken bil, rå lyd og :) Takker!!! pleier å svinge innom shell noen ganger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 wow.. det tok ikke lang tid mye gikk den for? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Hehe, sa jo jeg skulle ha en sånn bil og hadde alt klart så nå er den min =) Skal bare fikse det som er av pirk og slikt på den så blir den vel lekker som bare det, får rette en takk til selger og hans kompis som var meget koselige å ha med å gjøre. Lykke til med neste prosjekt Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Grattis med ny bil :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by Phantom Hehe, sa jo jeg skulle ha en sånn bil og hadde alt klart så nå er den min =) Skal bare fikse det som er av pirk og slikt på den så blir den vel lekker som bare det, får rette en takk til selger og hans kompis som var meget koselige å ha med å gjøre. Lykke til med neste prosjekt takk! Du får ta vare på bilen, lykke til videre... har sendt deg PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg