pjotr Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 En av mansjettene over drivknutene på stikkakslingene framme på min mazda 323 lx 1991-mod, er gåen. Den andre er morken, så jeg tenkte jeg skulle bytte begge to. Har vært og kjøpt to pakker med olje, festeringer og mansjetter, og lurer på om jeg må regne med mye tid på skifte av disse? Hvordan gjøres dette lettest? Tenkte å jekke opp og sette bilen på bukker framme, og ta av hjula og ta det deretter. Trenger jeg noe spesialverktøy? Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjotr Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Kom igjen da folkens! Må vel være noen her som har byttet mansjetter på en 323 lx? Siter blablabla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Trenger ikke spesialverktøy. Bare å banke av yttre drivledd og skifte mansjett. Tar ikke lang tid. Si 2 timer på hver side, så er du sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg