Cossie Anders Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Vet inte om jag får sätta ut en annons här, men annars får ni flytta den! Motorn har bara gått 200mil med detta trimmet på och 1000mil sedan helrenovering! Motor: portad topp, portat insug med andra trattar, större plenum med audi S2 själlhus, trimmkammar med dubbla ventilfjädrar, GT-40 turbo och ett grenrör från bmw-andreas, justerbara kamdrev, venolia skräddarsydda kolvar med total-seal kolvringar, högtrycks oljepump, o-ringat block, ökat lagerspel i bottendelen. forge intercooler, mm, mm! Motorn är bromsad av VM performance till 550hk och ca 600nm Styrsystem är ett Autronic SM2 med direct fire cdi tändning och 4 MSD tändspolar! Den som köper motorn får köpa min helt nya fixitlåda som bara är ihopmonterad och en quafediff som gått ca 100mil! tel:0707181884 Mail: tossesmail@home.se (jag kan skicka bilder på motorn!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Anders Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 Komplett motor + helt ny fixitlåda 110000kr + orginalmotor och org växellåda i byte! Ring: +46707181884 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg