sony606 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hva skal du ha for resten av motoren da? tenker på blokka og motorfestene? motorfestene er jeg VELDIG interesert i :) motoren min bouncer all over the place på giring og slikt. skikkelig jævlig å kjøre med. er motorfestene i god stand btw? tenker, du har jo demontert motoren litt nå, så motorfestene kan du jo selge meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 veit ikke helt om jeg vil selge det ennå. Mye gode deler som jeg kan trenge selv. Men skal jeg plukke det ut så blir det sikkert 2-3000 kr for hele blokken med alle motorfester Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 hva med bare motorfestene? de trenger du vel ikke, selve blokka blir litt for mye å måtte bytte igjen (jeg er ganske lei av bilskruing). men motorfestene må byttes hvertfall.. tenk over det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ja vi får se.. motorfestene er jo lik mine men har byttet noen av de med nye så er ikke sikkert jeg egentlig trenger delebilfestene. Hvordan fester var det du tenkte på ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 de jeg trenger er høyre, venstre og bak. det fremre har jeg nylig byttet, men det hjalp ingenting så lenge de andre er ødelagt. skriv meg en pm når du har bestemt deg. *håpe i stillhet* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg