Hawkon Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 hehe, men da er jo ikke dekket/hjulet slik det skal være? :eek: :D kjedelig om folk tror dekket er balansert slik på hondaen de kjøper.. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Hawkon hehe, men da er jo ikke dekket/hjulet slik det skal være? :eek: :D kjedelig om folk tror dekket er balansert slik på hondaen de kjøper.. De tror sikkert at den kommer i biter også... ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 byggesett ja... vet ikke jeg.. du som har honda? :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Hawkon byggesett ja... vet ikke jeg.. du som har honda? :D hehe, ja...og den fungerer som ei klokke skal jeg si deg ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg