mazdafun Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hei. Har kjøpt en B2000 som skal være en "altmulig-bil". Til og fra crossbanen, jobben, i butikken, kjøre deler, etc... Selvfølgelig kan man ikke kjøre bilen helt original. Det ser jo litt stusselig ut. Så her er tråden om en pick up sin vei fra "zero 2 hero". Planen er å freshe opp utseende litt, senke litt, sote litt, også får vi se hva som skjer etterhvert... Her er bilder av utgangspunktet. Er det på tide med ett eget B-serie forum? (Håkon?) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Hei. Starta litt i feil ende, men hadde en "fri-helg" og satte kursen mot Stord, og "the Mazta" for litt dekor. Bilen er jo sinns høy, og skriker etter noen andre dekk å stå på, men slik ser det ut sålangt... mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 morsomt prosjekt.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Juli 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Hei. Planen er å bygge om fra 6 bolt (*-lastebilhjul), til 5 bolt, 114,3 (GT-R, RX-7, etc). Vil ha dette, da det ligger x-antall hjul hjemme med denne dimensjonen + det er mye finere. Denne jobben viser seg å bli vanskeligere enn forventet. Har demontert ett ekstra sett aksler, og startet med maskineringen. Veldig dårlig plass til 5 bolter lenger inn på navet/stikkakselen, men det skal gå ! Vinduer er ferdig sotet, og skal hentes idag. Får prøve å hive dem inn ikveld. Skal legge ut noen bilder på hvordan det ser ut imorgen. mvh Edit : bilder av ruter og lamper. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkalvik Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Stilig prosjekt, nå når du bygger om får du kanskje noen 6-bolt felger og dekk til overs? De kan jeg trenge til min B2200... Siter Buick Century LTD 3.8 Turbo 1979 * VW Jeans 1974 * Mazda E2200 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Vist du greier å bygge om til 5 bolts må du hyle ut, irriterer meg grønn over boltsirkelen på lastebiln min..! Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toddy Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hei! Har vel ikke en B2000 til overs vel? Finnes de med 4 seter? Trenger også en til crossbanen og lignende! Ellers da? Såg ikke noe til deg når du var på visitt på Stord.. Torodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Den B2000 var fin og blir kul :D Et mye bedre utgangspunkt en den jeg forslo :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg