GEGGEN TUNING Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Drive å ska bygge turbo så eg lurte på om deler fra en 1,8t passer direkte på en 1,8 20v, manefoil og dyser og sånt, og kva er kompresjonen på en 1,8t i forhold til en vanlig 1,8 20v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Tror det heller vil lønne seg å selge bilen å heller kjøpe seg en med Turbo.Hadde dette i tankene selv en gang,men droppa det på grunn av avgifter og forsikring og slikt... Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 sett i en orginal 1,8 turbo motor=) billigst de Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Skal nå ikke selge bilen med en gang eg har kjøpt den,noen som vet om en billig turbo motor da og ka dei ligger på i pris dei motorane da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Geggen Skal nå ikke selge bilen med en gang eg har kjøpt den,noen som vet om en billig turbo motor da og ka dei ligger på i pris dei motorane da. Du kan høre med Norsk Bildelsenter om de har en liggende,men kan ikke garantere at det blir særlig "billig"... Da jeg fikk havari på min gikk jeg i tankene om å bytte motor,men skiftet fort mening da de skulle ha 30000,- for en komplett 20V turbo.. Finst jo sikkert andre som har,men dette kan bli dyrt for deg.. Edit: Hvordan ser bilen din ut?? Farge?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by HolkestadRacing sett i en orginal 1,8 turbo motor=) billigst de PÅ be-4-you.com forumet selges det stadig motorer gikk en A4 1.8t for 4000 lapper i høst. den hadde gått 150 000km Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Hvordan blir det med ledningsnett og slikt da?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-S4-Biturbo Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Hvordan blir det med ledningsnett og slikt da?? pleier og følge med... hvis ikke må du ha en tilleggshjerne.... kan også ringe TS-racing. han gjør jo ikke annet enn å skru på de motorene så han vet sikkert Siter Ingen signatur fordi det var noen som ikke ville ha det det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Bilen min er grå full rs4 styling 18" men en vanlig 1,8 så eg trenger litt mere guff ser litt dumt ut å regge med den kjerra og når eg gir på er det så vidt den flytter seg,hadde justerbar bensin trykks regulator på forden min bytta over den på audien passet rett, på funka bra på draget men det er ikke nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GEGGEN TUNING Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Har sjekket priser på trim kammer på mobeck jekla gode kammer de lager har rally kammer og forsterka fjærer på forden min fra mobeck og den har ikke strøke med enda. Her er utvalget til min bil car model capacity engine code from until audi A3,A4,A6 (atmo) 1780cc ADR,AFY,AGM 11/1994 12/1997 audi A3,A4,A6 (turbo) 1780cc AEB,AJL,AGU 02/1995 CASTING RANGE go to steel billet range [link] partnr. duration duration maximum lift lift at TDC parts application [data link] [0.1mm+cl] [1.0mm+cl] [cl=0] [cl=0] [-] [-] 1013651 245 / 262° 206 / 215° 8.25 / 9.95mm 0.50 / 0.75mm O.E.M. HYDR: sport 1013653 239 / 245° 212 / 218° 8.80 / 10.85mm 0.65 / 0.90mm O.E.M. HYDR: sport 1013652 266 / 280° 226 / 232° 9.25 / 11.00mm 1.25 / 1.60mm O.E.M. HYDR: sport 1013753 279 / 286° 245 / 252° 10.45 / 11.65mm 2.40 / 3.25mm custom MECH: rally & race 1013758 280 / 277° 252 / 248° 11.00 / 11.70mm 2.70 / 2.90mm custom MECH: rally & race 1013754 285 / 286° 256 / 252° 11.00 / 11.65mm 3.00 / 3.25mm custom MECH: rally & race 1013752 285 / 277° 256 / 248° 11.00 / 11.70mm 3.00 / 2.90mm custom MECH: rally & race De 3 øverste kammene 651,652 og 653 er mest aktuelle for gatebruk å de krever ikke bytte av fjærer Prisen er 6600,. inkl mva for to i støpestål som orginalt Prisen for to Stålkammer med justerbarte drev er kr, 8700.- Hilsen Ole Mobeck http://www.mobeck.com/mt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.