Einar Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Veit ikke jeg så..... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 er det ikke lov til å kjøre ed dumpventil på veien?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Er ikke lyden som er problemet, men at motoren får for feit blanding når ventilen åpner, ved en resirkulerende er det også for mager når man gir gass igjen, men da for notoren blanding for korrekt mengde sammenlagt, blir feil, ved pshh ventil så vil det bare bli i det øyeblikket ventilen er åpen.. Ergo blir avgassen feil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 ok. :( det er surt da, fins det ingen som er lovlig da eller? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Ingen som setter pop-off på en tilsynelatende orginal B21ET, og da er det ikke resirkulerende, EN POP-OFF-VENTIL ER EN SIKKERHETS-VENTIL SOM SPRETTER UT VED ETT VISST TRYKK FOR IKKE Å BLÅSE MOTOREN. AVLASTNINGS-VENTIL ER EN VENTIL SOM ÅPNER VED ETT VISST VAKUUM I INNSUGSMANIFOLDEN, ERGO VED LUKKA GASSSPJELD. O min mening om avlastningsventiler er at det er ikke nødvendig med resirkulerende, da motoren allikevel for feil bensinmengde ved feil tid og magrere etterpå, så en ikke resirkulerende gir beder effekt og muligens avgass, ihvertfall ikke dårligere. MENSEN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrkaasa Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Ble litt mye offtopic her... Jeg lurer også på hvor mye han burde gi for bilen. Har lyst på noe liknende selv :) Siter Ingen bil enda. Regner med å kjøpe en 240/242/740 *Vil heller ha Fiesta enn Golf :P * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Kommer helt ann på. Bilen kan for alt jeg vet være verd et sted mellom vrakpant og 60000-70000. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg