Gå til innhold

Iodiot kjøring på vei til Rudskogen

Ranger emnet


TAm

Anbefalte innlegg

På vei til Rudskogen i dag tidelig ble jeg passert av en hissig dust i en MR 2 på prøveskilter som kjørte helt vilt. Så bilen senere i depoet på Rudskogen .Kan ikke disse folkene fatte at de ødelegger for alle oss som faktisk liker raske biler osv. Med slik kjøring på offentlig vei bidrar de til negative holdninger til alt som smaker av bilinteresse + at de ofte bidrar til våre høye forsikringspremier.

 

Kjør gjerne fort men på bane , ikke i sikksakk mellom bilene på motorveien med små marginer

 

Måtte bare få ut litt irritasjon:)

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by TAm

På vei til Rudskogen i dag tidelig ble jeg passert av en hissig dust i en MR 2 på prøveskilter som kjørte helt vilt. Så bilen senere i depoet på Rudskogen .Kan ikke disse folkene fatte at de ødelegger for alle oss som faktisk liker raske biler osv. Med slik kjøring på offentlig vei bidrar de til negative holdninger til alt som smaker av bilinteresse + at de ofte bidrar til våre høye forsikringspremier.

 

Kjør gjerne fort men på bane , ikke i sikksakk mellom bilene på motorveien med små marginer

 

Måtte bare få ut litt irritasjon:)

 

se på det slik. kansje DU som var treg i trafikken og sinket han!?=

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

 

se på det slik. kansje DU som var treg i trafikken og sinket han!?=

 

Det jeg misliker er at han risikerer andres liv pga sin kjøring. Hadde han bare risikert sit eget liv hadde jeg ikke brydd meg.

 

Og jeg tror alle som kjørte under 150? sinket ham ....

 

 

No brain ..no headache

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Det må være noe med oss som kjører toyota. :rolleyes:

Du ser det som idiot-kjøring, han så på det som effektiv kjøring! ligger du på motorveien må du tåle å bli forbikjørt , enkelt å greit!

Blir provosert av alle dere som skriker ut om idiot- kjøring og påstår at disse personene risikerer livet sitt og andres, er så jævla teit å komme med sånt piss. Tror du karen tenker som så at: "å jeg har så lyst til å daue så jeg legger meg i 150 og tar en livsfarlig forbikjøring her jeg"??? Tror nok heller at han ser ann muligheten for en fobikjøring som han annser som trygg på bakgrunn av sin egen erfaring og på bagrunn av hva han vet bilen er god for. Jeg kjørte "aktivt\ effektivt" ned dit jeg å, og ser ikke ikke no galt i det. Ingen tar en forbikjøring FORDI det ser ut til å bli en close call vettu, de gjør det fordi de ser at dette går greit. (sef noen feilberegner iblant og da blir det nærmere enn tenkt) shit happens. saken er det at det oftere ser værre ut når du ser fra en bil lenger bak en det gjør fra bilen til han som tar forbikjøringa.

 

PS. Mener selfølgelig IKKE det samme hvis karen er stein eller dritings da sef.

 

 

ahhhrrrrggghhhhh måtte bare få det ut!! ikke noe personlig ment mot noe her da, bare litt små gretten idag.

;)

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ToyotaExtreme

Haha.. Det må være noe med oss som kjører toyota. :rolleyes:

Du ser det som idiot-kjøring, han så på det som effektiv kjøring! ligger du på motorveien må du tåle å bli forbikjørt , enkelt å greit!

Blir provosert av alle dere som skriker ut om idiot- kjøring og påstår at disse personene risikerer livet sitt og andres, er så jævla teit å komme med sånt piss. Tror du karen tenker som så at: "å jeg har så lyst til å daue så jeg legger meg i 150 og tar en livsfarlig forbikjøring her jeg"??? Tror nok heller at han ser ann muligheten for en fobikjøring som han annser som trygg på bakgrunn av sin egen erfaring og på bagrunn av hva han vet bilen er god for. Jeg kjørte "aktivt\ effektivt" ned dit jeg å, og ser ikke ikke no galt i det. Ingen tar en forbikjøring FORDI det ser ut til å bli en close call vettu, de gjør det fordi de ser at dette går greit. (sef noen feilberegner iblant og da blir det nærmere enn tenkt) shit happens. saken er det at det oftere ser værre ut når du ser fra en bil lenger bak en det gjør fra bilen til han som tar forbikjøringa.

 

PS. Mener selfølgelig IKKE det samme hvis karen er stein eller dritings da sef.

 

 

ahhhrrrrggghhhhh måtte bare få det ut!! ikke noe personlig ment mot noe her da, bare litt små gretten idag.

;)

 

 

Jævlig bra svart....:D :) :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for å grisekjøre til og fra et treff er jo alltid det smarteste man gjør...

Effektiv kjøring ja.. er du klar over at det er 80 som er høyeste fartsgrense de fleste steder i Norge?

 

Hvor mange var det ikke som mistet lappen på vei til eller hjem fra treffet som var på Våler da?

Der var det masse IDIOTkjøring ja!

Ikke bare det at dere mister lappen, men det går an å bruke hue litt og. Det går jo kun ut over dere selv forhåpentligvis.

Går an å kjøre som folk!

 

hva er egentlig vitsen??

Dere kommer frem uansett... forhåpentligvis...

 

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tilfeldigheter det her da men.... men hør nå: jeg og en kompis starta likt, jeg kjørte "effektivt", mens kompisen min er såååå fornuftig og mente at jeg ikke ville spare no spes på kjøringa min i forhold til han som holdt fartsgrensa.... veit du hvem som var inne på rudskogen over 1 time før han? det var meg det gitt... vet du hvorfor? han brukte 10-12 min lenger enn meg på kjøringa, noe som resulterte i at de idiotvaktene nede ved veien sa at det var fullt når han kom så han måtte kjøre langt forbi rudskogen for så å snu å prøve på nytt, dette gjentok seg flere ganger. Hadde han hengt seg på etter meg så hadde han spart en time med sinne og frustrasjon i kø. Så til dere som sier at man ikke sparer noe spes på å kjøre "litt" fort: PISS MEG I ØRET!!! det kan dere ikke vite noe om, kan faktiskt være sånne ting som skjer som gjør at 10-12 min fort blir 1time!! tilfeldigheter? sef er det, ikke noe tvil om det, men sånn er realiteten mine venner...

 

ps: jeg gadd ikke å stå kø for å kjøre på bane og betale 300 spenn for det, når jeg like godt kunne kjøre ENNÅ fortere til å fra rudskogen helt GRATIS.

 

;) ;)

jeg elsker å kjøre, og spes på litt svingete øde landeveier, hvor jeg kan dra på litt uten å plage andre, men avogtil så er det deilig å ligge i 200-250+ kmt på e6 å, (helst på nattestid uten annen trafikk sef..) jeg kjører aldri over evne,(det jeg føler er grensen for meg selv) hva andre tror jeg kan, driter jeg mildt sagt i. det er kun jeg som vet hva jeg føler jeg har kontroll over. er en grunn til at kun har fått en eneste bot på 8år, jeg vet når jeg må gi meg.

(til gjengjeld så var jeg under 0,5kmt fra å miste lappen)

 

Det er 100% sikkert at det er mange her inne som er enige med meg, når jeg sier dette: hvem f.. gir dere rett til å henge ut oss som liker å kjøre fort? vi blir kalt idioter når vi klager over at dere ligger 5 kmt under farts grensa KONSTANT! Hvem f.. gir dere rett til det? burde ikke vi som liker å kjøre fort få uttale oss på lik linje med alle andre?

 

Sånn jeg ser det, så er det dere som ligger å putrer i fartsgrensa og 5 kmt UNDER som nekter å slippe folk forbi, som er de virkelige døds-sjåførene på veiene, dere som leker landeveis sheriffer. dere vet selv hvem dere er der ute. hehe get the fuck out of my way, here i come! haha :D ;)

 

som sagt tidligere så er dette ikke ment som noe personlig angrep på noen her inne, er fortsatt grinete i kvell så jeg skylder på det jeg ;) ta det med et glimt i øyet.

 

men nå tror jeg det er best jeg holder kjeft og krabber til køys ja..

 

PS. 80-sona ser jeg på som veilledene. og våkn opp her a: er mange her som IKKE bor på landet veit du,bob-kåre. :D det finnes endel 90 og 100 soner på østlandet og veit du. hvis du holdt maks 80 på e6 hele veien ned så er f.. ikke rart han peisa forbi deg, da det faktisk er 90-sone på deler av veien ned.( HVIS du kjørte E6 da, hva vet jeg?)

 

men NÅ skal jeg slutte å være grinete, å komme meg til sengs og håpe at jeg våkner liiitt mindre grinete i morra hehe;)

 

EDIT WTF??? HAHAHA hva hadde han hobby-fiskern deer, her å gjøre? hehe

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faan har blitt 60-sone hjemme, ikke det at jeg holder den, har jo ikke skilt heller så....

 

Men er enig i den der det er hus så holder den stortsett.

Men irriterende med turister som ligger melom 30 å 60 på kjøreglade(les svingete, smale og artige) veier der farsgrensa er 80.

Lunde-Kilen(telemark), 2,5 mil, 16 minutter, snittfart 93,25 km/h

Sierra 2.0 L

 

Hold 60-grenser og nedover, 70 og oppover, kjør etter vett og forstand, evne og forhold, ikke sett andre i fare så er det bare å kjøre på.....

 

Litt sånn smålig off-topic dette men går vel.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja mener folk får kjøre så fort de vil selv så lenge de ikke skader noen andre enn seg selvassman ser liksom ikke helt problemet i at folk kjører svin så lenge det ikke er noen andre en dem selv de skader........

 

Fred ut ja

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dyngman

jaja mener folk får kjøre så fort de vil selv så lenge de ikke skader noen andre enn seg selvassman ser liksom ikke helt problemet i at folk kjører svin så lenge det ikke er noen andre en dem selv de skader........

 

Fred ut ja

 

hadde det bare vært en garanti for at de ikke drepte andre så hadde det vært greit men sånn er det desverre ikke.så jævlig mange uskyldige som blir drept hver dag i trafikken,og en ting til....ToyotaExtreme du sier du alldri kjører over evne men du sier også at du ligger i 200-250+ kmt på e6 ?da har du sikkert full kontroll eller?dust!

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

 

hadde det bare vært en garanti for at de ikke drepte andre så hadde det vært greit men sånn er det desverre ikke.så jævlig mange uskyldige som blir drept hver dag i trafikken,og en ting til....ToyotaExtreme du sier du alldri kjører over evne men du sier også at du ligger i 200-250+ kmt på e6 ?da har du sikkert full kontroll eller?dust!

 

Jau Jau er ingen garanti nei men det er jo litt forskjell fra å kjøre svin i et tettbebyggd strøk med 30 sone en å kjøre svin i 80-90-100 sonene som er rundt om hvor det f.eks er 2felt hver vei og slikt...

men men skal være enig i det at det ikke er noen garanti for at det ikke skjer ulykke fordi at enkelte kjører svin og for fort,jeg selv bryter aldri fartsgrensen fordi jeg er en av de snille gutta jeg:eek:

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører da ikke som en jævla homo jeg eller, men det er kjekt å bruke hodet når man er ute å kjører. tror det er jævlig mange som akkurat har fått lappen som kjører mye jævligere en meg ,men man må lære å gå før man kan løpe;)

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

kjører da ikke som en jævla homo jeg eller, men det er kjekt å bruke hodet når man er ute å kjører. tror det er jævlig mange som akkurat har fått lappen som kjører mye jævligere en meg ,men man må lære å gå før man kan løpe;)

 

jepp stemmer nok det ja er alltid sånn når man akkurat har fått lappen og tror man er verdensmester....var slik i en mnd jeg etter at jeg hadde fått lappen,varte helt til jeg ble stoppet av politiet og fikk 5000 i bot og 2prikker på lappen:D jaja skitt skjer

Dyngman,

Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår