kosbært Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 her er noen nye bilder jeg tok i helga... lagd meg basskasse: dum som jeg var,så brukte jeg superlim til og lime fast stoffet i plexiglasset, dere ser jo det hvite rundt vinduet: har montert inn kaldkatoder for morroskyld: og motivet på plexi`n er lara croft.. fra et gammelt pc-kabinett... slik ser hattehylla ut da: og grillen min.. jeg har montert alu-gitter: :afro Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Feit bil jo... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elpetrus Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Det er da Sierraen til bestefar. Den har han hatt siden den var ny og den er dønn strøken, ikke noe rust som jeg kan se iallfall. Den har ikke gått mere en 98000. Å det syns jeg er bra for å være en 93 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Feit bil jo... :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Åå, så fin den 93'en (til elpetrus) var! Har selv fått/kjøpt meg en '93, men ser ikke så bra ut. GT-utgave med Kaputt Dohc-motor. (http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108770) Morro å se andres Sierra, vi kan ikke ha sett alle til nå? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av de to andre bilene jeg har hatt. Første bilen min: Andre bilen: Tredje bilen: her er den død;) nåværeden bil finner du et par sider bilbake;) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 den døde sierran.. er dem baklysa*svarte* i orden.. er dem godkjente?:) vil ha noe sant:D selge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 den døde sierran.. er dem baklysa*svarte* i orden.. er dem godkjente?:) vil ha noe sant:D selge? Det satt orginal sota lykter på den, men de er solgt for en stund siden dessverre. Men følg med på huggeri osv.. Burde få dem for ca 500 kr i helt fin stand det ga jeg... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg