KajKnoz Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 sorry at det tok litt tid før jeg fikk svart...hehe så ikke at du hadde skrevet noe :P vel.. det er ikke jeg som har gjort arbeidet med bilen gitt... annet enn anlegget og satt alugitter i grillen ( i går) :P og angående fangere aner jeg ikke... er vel forsåvidt bare og forhøre seg på http://www.fastford.no osv det vel? hehe bilder av bilen din ell?? har bilder av bilen ja, men vet ikke helt åssen jeg får lagt ut bildene her... har lagt ut bilder av nesten alt jeg har gjort på et msn space, men vet ikke om dere klarer å komme inn på det jeg.. linken til msn spacet er hvertfall: http://spaces.msn.com/members/knoz/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1&_c= (kan hende at man må være pålogget msn eller noe for at denne skal funke) har noen nyere bilder jeg ikke har hatt tid til å legge ut ennå, men får med det meste der.. har ikke noe anlegg i den nå, fordi jeg holder på å bytte det ut, men resten av bildene stemmer... si ifra hvis det ikke funker og evnt åssen jeg kan få lagt ut bilder hvis dere vil.. har ikke satt bort bilen til noe, alt er gjort av meg og en kamerat.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 :P dæven... likte potta di!! fin vinge :P ser jommen lik min ut gitt :) fatt... det annlegget der så ut som det kunne startet et sonisk terrorangrep i hele nabolaget :P hehe nais det der da!! Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 først.. registrer deg på photobucket.com der du laster opp bildene dine.. når du har lastet opp et bilde der.. så kommer det opp 3 linker under det... tag,url og da kopierer du hele linken f.eks photobucket.com/brukernavnet/bildet men uten mellomrommene... og de limer du inn her... i teksten din... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 først.. registrer deg på photobucket.comder du laster opp bildene dine.. når du har lastet opp et bilde der.. så kommer det opp 3 linker under det... tag,url og da kopierer du hele linken f.eks photobucket.com/brukernavnet/bildet men uten mellomrommene... og de limer du inn her... i teksten din... hehe.. takker=) synes bilen min begynner å ta form nå ja=) er det gratis å registerer seg på photbucket? så ikke det noe om det se... har du noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen min som ikke koster alt for mye, som kan gjøre den tøffere?? er langt fra ferdig med den se;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 hehe.. takker=)synes bilen min begynner å ta form nå ja=) er det gratis å registerer seg på photbucket? så ikke det noe om det se... har du noen tips om hva jeg kan gjøre med bilen min som ikke koster alt for mye, som kan gjøre den tøffere?? er langt fra ferdig med den se;) vel... felger er jo tingen :P og god lakk... og god lyd.. eksos :P legge finmasket alugitter i grillen? ja gratis det vettu... :) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 vel... felger er jo tingen :P og god lakk... og god lyd.. eksos :Plegge finmasket alugitter i grillen? ja gratis det vettu... :) Da mangler jeg forsåvidt bare felger:P har svart gitter i grillen.. er lenge siden jeg har fått oppdatert bildene, men skal prøve å få gjort det i starten av neste uke.. lite tid til å sitte ved pc'en for tiden:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 edit: gidda ikke og resize dem :P mine "værstinger" :P nr. 1sånn var den og sånn ble den:P nr.2 nr.3(nåværende) Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 BAH.... igjenn... noen med en million store bilder, og pcen min henger seg før jobb... :P toppers... ;) Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Januar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2006 BAH.... igjenn... noen med en million store bilder, og pcen min henger seg før jobb... :P toppers... ;) haha ! gidda ikke resize skjønner du :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Nå har jeg endelig klart å finne ut åssen man legger ut bilder her i foumet! Tenkte jeg skulle feire dette med å legge ut noen få bilder av bilen min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 de luftintakene i panseret... de ser hjemmelagde ut... er de det? hehe :P Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KajKnoz Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg kjøpte panseret med ferdige riller, og spurte aldri om han hadde gjort det selv eller om det var originalt. skulle uansett ha det panseret;) Men tipper vel egentlig at det er "hjemmelagd":P Synes hvertfall det ser bra ut:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Her er min XR4i: Nå er det Cosworth grill på den da. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Å, nydelig bil! XR4i var drømmen min da jeg var liten. Men det nærmeste jeg har kommet hittils: '87 2.0 CL Sommerfelger '05 Vinterfelger og lykter '05 Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 ikke min sierra ..en jeg fant på nettet..jeg tok den på photoshop en tur så blei den sånn: Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg