integrale 16v Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 vurderer og selge min golf td motor går veldi fint,og bruker ikke olje. bilen er stygg i lakk og har litt rust vegavgift er betalt og det er fri om.reg. til 2.august dette er en kanon arbeidsbil/pendlerbil bud mottas på pm. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkalvik Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Og prisen er cirka kroner? Siter Buick Century LTD 3.8 Turbo 1979 * VW Jeans 1974 * Mazda E2200 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Halloen. Prisen er 15000. kan ta litt mere om bilen. det er nye hjullager på bilen bilen var eu godkjent 10.03.04 og er nå uten feil. den rusta som er på bilen er ikke av betydning.om du er innteresert så kan du sende meg en mail tktalle@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet November 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2004 bilen selges nå til 13000. har ikke råd og ha 3 biler med skilter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Nå må bilen selges siden jeg har kjøpt meg en pickup som jeg skal bruke som trekkbil til min bane/stripe bil. Ting som er gjort siden sist er ny regreim,nye drivledd,ny el del til tenningslås samt at det sitter en ok cd spiller i bilen.det er ikke rust under bilen men det er noe overflaterust. Pris:ca.12+vegavgift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ved rask handel går bilen for 10000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Ta et bilde og to av den da. Hvor i landet er det? Hvor langt har den gått? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 send en mail til tktalle@start.no med forespørsel på golfen så skal jeg få sende deg bilder.bilen har gått ca.340 men motoren skal ikke ha gått 200.motoren bruker ikke olje. det er nett skiftet reg.reim olje/filter samt drivknuter.det er ikke lenge siden det var nye hjullager og bremser forran.det sitter en ok cd spiller i bilen. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg