Radic Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Heisann Lurte på om det gikk noen kolonner mot rudskogen fra Skien/Porsgrunnsområdet i morra Fredag 9.juli. Vi er en liten gjeng som ikke helt husker veien, dessuten er det alltid mye artigere å kjøre i en større gruppe. Siter Drive carefully. 90% of the people on the road are caused by accident. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Meg og noen kamerater skulle egentlig dratt i dag, men det ser heller dårlig ut pga det dårlige været. Tar heller turen på Lørdag for å sleppe å sove på det sølete jordet. Si fra hvis dere drar i morgen så kan vi ta følge. Vi vet veien :D Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Jeg skal nå innover i morgen tidlig... Tenkte jeg skulle rekke 7.30 ferga Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Tror nok det blir litt tidlig for oss, liker å sove om mårran. Drar nok ikke før i 12 tia :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 drar om 5 timer jeg.. men innom sverige Faen å det kommer til å bli regnfullt.... Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg