GTI_Biatch Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Heisann! Jeg lurte på om det var noen her som har eller vet om en golf 2 som er til salgs, helst med servo og ik gått så langt! Max pris: 30.000.- Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Årsmodell? Type? noen preferanser? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Det er samme hva slags årsmod d r bare at d helst er md servo. Vil bare ha en helt vanlig 2'er golf,litt styling r bare positivt ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 oki, min har ikke servo.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Servo er for damer :D Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 min er til salgs..ikke servo da men. en hel andre kule ting..pm meg for mere info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by miss_acoupe Heisann! Jeg lurte på om det var noen her som har eller vet om en golf 2 som er til salgs, helst med servo og ik gått så langt! Max pris: 30.000.- Mvh Lene! http://www.autodb.no Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by golfrider oki, min har ikke servo.. Hva slags årsmod r d da,har motoren gått langt,er den i bra stand,bilde?? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 min har heller ikke servo :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[høie] Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Eg skal selge min golf nå.. finner den på autodb.no under rogaland. Golf GT special. Går for 30 000 v/rask avgjørelse. NB! dårlige bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by Ole-H min har heller ikke servo :rolleyes: Jeg er ik avhengig av servo,hadde bare vært greit og ha d md... send mg en pm md info om bilen din da...r interessert jg... Har u bilder av den så send md de også!:) Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg