kjotpuck Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Noen som har noen tips til meg om hvordan jeg kan montere dette ? Fangeren er av type combat til sierra. Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 kjøp gitter. og kapp den til sånn ca hvordan du skal ha den, OG legg på ca 10-15cm til om mulig. den kanten du har til overs bretter du rundt kanten på åpningen du har på fangern, så kjøper du en tupe med silikon lim eller sikaflex, som du da presser ut noen store klumper med silikon her og der, så presser du gitteret NED i silikonen.. la det stå til tørk Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 jeg fikk med gitter når jeg kjøpte fangeren.. og det er klippet på forhånd og ikke tatt hensyn til noen spesielle ekstra kanter ;( Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Gitter kan kjøpes billig på Torshov :) Så bare klipper du til Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 engangs grill :) Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg