Gå til innhold

Hvilke biler finnes i prisklasse 70-90K ?

Ranger emnet


Zamot

Anbefalte innlegg

En kompis av meg trenger ny bil, han har kikket litt på Audi Coupe, rundt 90 mod (noe spesielle feil han bør se etter?).

 

Hvilke andre biler er fine og litt spreke i prisklasse ca 80000,-? Han trenger ikke bakdører, men må ha plass til en basskasse og litt til bagasjerommet. Motoren bør tåle endel (gass av/på!), men trenger liksom ikke være 200 gamp. Bilen bør ikke være alt for liten, fyren er lang!!

 

(Ford og BMW er lite aktuelt, ikke noe vont ment altså. Tror også han foretrekker andre ting en f.eks. Honda, men kom gjerne med forslag..)

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg 193 høy, og døde ikke akkuratt bak rattet på mx5. Tok den med for det er en morsom bil. Men liten er den, det skal jeg ikke nekte for:P

 

Edit: Grunnen til jeg tok med noen bmw er at har hørt en del folk si at de ikke skal ha noe bmw, helt til dem prøvekjører en.

På bil jakt

 

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zenith

Selv er jeg 193 høy, og døde ikke akkuratt bak rattet på mx5. Tok den med for det er en morsom bil. Men liten er den, det skal jeg ikke nekte for:P

 

Edit: Grunnen til jeg tok med noen bmw er at har hørt en del folk si at de ikke skal ha noe bmw, helt til dem prøvekjører en.

Det kjenner jeg veldig godt til. Etter jeg kjørte min første var jeg frelst ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!

Jeg har ikke hatt noe særlig tid til å kikke på linkene, men skal få kompisen min til å gjøre det etter hvert.

 

PS! Ikke send meg PM om du vil selge bil. Lag et innlegg, evt. med link til annonse/bilde/info..

 

Apropos BMW, så tenkte han for lenge siden på 5-serien, men har slått det fra seg nå. Ser ikke helt for meg han i en liten Masta, men hvem vet.. By the way, så satt han i en celica eller calibra (husker ikke hva han sa) en gang, og han syntes den var alt for trang innvendig..

 

Det eneste som er sikkert, er at motoren bør tåle mye. Den forrige bilen burde motoren havarert for lenge siden, hadde det ikke vært en italiensk racer (Fiat)...

 

Om bilen ikke her 100% strøken går det bra, for kompisen min passe flink til å mekke, om det trengs å bytte deler. Så lenge totalprisen ikke kryper for mye over 90K. Men den bør være fin i lakken da..

SEATforum.no

Seat Leon Turbo

BMW 320D M-Sport

x Mitsubishi Lancer Evolution IX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bør han ta en titt på bilen min.. den er fin i lakken, og strøken etter hva jeg har fått høre.. Motor som er sterk og tåler mye.. pluss quattro.. sleng på et kompressor kit, og ha rundt 300 i bilen, eller turbo:) du kan be han legge inn et bud.. for har tenkt å sette ned prisen, eller selge den til høyest bydende..

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41510

nissan s14a div oppgraderinger.

 

http://www.fallskjerm.no

http://www.bilstyling.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Corrado som ligger til salgs her på forumet. Ligger til 65 K, så da har han litt peng igjen til deler, hvis hans skal skru litt, bytte litt deler.

Har også en haug med styling til bilen, som kan selges med, mot tillegg i pris.

 

Beklager event. skrivefeil, bivirkning av Quarten igår...

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zamot

Det eneste som er sikkert, er at motoren bør tåle mye. Den forrige bilen burde motoren havarert for lenge siden, hadde det ikke vært en italiensk racer (Fiat)...

 

HONDA!!!! Eller var det det du sa han IKKE likte...Tok ikke den setningen din helt nemlig....

En Honda Civic lsi eller esi tåler mye og du får MYE bil for en passe sum penger :)

Selv har jeg hatt en civic hb 91-modell og den coupeen jeg har nå...Og jeg er 190 lang...Beina er ekstra lange og jeg har gooood plass :) Både til beina og hodet...hehe. Tilogmed pappa(som også er laang og bussjåfør) skryter av civicen min :)

Nesten aldri noe galt med dem, bare går og går og går.... :)

Masse stæsh til dem finnes det óg....Og billig i drift!

Den perfekte bil :D

Honda Accord 95-modell

Honda Civic 91-modell - solgt

Honda Civic Coupé 94-modell - solgt

Honda Civic 91-modell - vraket

autoboss.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår