Urgolf Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 har skiftet instrumentlys på min BMW 320ia 94 mod idag, lurte på om noen er kjent med hva "airbag" indikatoren som har begynt å blinke i ettertid, hva det vil si? Mistenker at jeg har nullstilt et eller annet i instrumentet, slik at airbag systemet ikke er helt i form? Samtlige plugger er montert og sjekket, ingen løse ledninger... Er åpen for spekulasjoner! :D Takk på forhånd! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 slår den seg av etter en stund? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Sikkert noen følere under setet som er blitt påvirket av skiftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Når jeg starter bilen blinker den i 5 minutter, og etter det lyser den konternuelig. Leste i instruksjonsboken, og de henviste til at jeg skulle sette den inn på service.... Kan vel ut og høre med bmw forhandleren, men jeg mistenker at det eneste svaret jeg får er: "Oj, såpass! Da må du nok kaste bilen... Og vi har forresten tilbud på 2004 mod 745, bare 1.2mill..." Var slik jeg ble møtt på møller da det var noe jeg lurte på ang. golfen... Takk for innspill! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 neii.. de tar nok å kjører en diagnose på den, sletter feilen, eventuelt retter opp feilen, og skal ha 800 norske kroner for 10minutters arbeid. happy driving. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg