eko004 Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Har en -89 astro med bladfjær av glasfiber. Foringen bakerst i bladfjæra trengs å bli skiftet, problemet er at denne ikke selges løst. Jeg må ha en helt ny fjær, og det er jo ikke helt billig. Jeg tenker derfor å lage min egen foring. Noen som vet om noe mekanisk verksted eller liggnende som har gummi/polyurethan. Har ringt rundt til mange, men ingen har noe i passende materiale. Alle har nylon, men det vil jeg ikke ha. Anyone? Siter Eiko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Ta kontakt med Dag Johnny Olafsen i Grimstad på tlf 986 32 888. Det han ikke vet om Astro er ikke verdt å vite. Han har dessuten mye deler liggende og helt sikkert tips om hva du kan gjøre med problemet. Lykke til! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg