DaButcher Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hei! Jeg kjøpte meg et mercedes bensinfilter som koster 590kr elns.. Filteret har fire steder jeg kan koble til ting: Pump, Tank (på samme side) og MOT + CAN. Jeg tenker at PUMP og TANK er ganske logiske.. Videre, regner jeg med at MOT er MOTOR og CAN kanskje er catchcan? vet noen noe om slike filter med PUMP, TANK, MOT og CAN? Tank er sikkert 1cm i diameter, PUMP kanskje 8mm, MOT er vel også 8mm og CAN er vel 5mm.. (øyemål) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Åssen merce er det til, tror det meste stemmer, men tvile på catch, er ikke lufting til tanken, har sett det på pumpa/filteret på MB før. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Granada3.0GL Åssen merce er det til, tror det meste stemmer, men tvile på catch, er ikke lufting til tanken, har sett det på pumpa/filteret på MB før. tror det er til E320-400 serien.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg