Dinglevims Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Kjører heller ikke Polo, men er da en Polo-fan med både VW og Audi ;) Jobbet på IT-avdelig i nesten 1,5 år. Synes dette var rimelig kjipt så jeg har de siste 9 mnd stort sett fikla med bilene, sovet og jobbet litt for Manpower. Manpower-vikar er den beste jobben for arbeidskye og bilintresserte gutter ;) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by olemarius hva gjør man da ? :) Hva man gjør....? Ser på tv, surfer, spiser, har det sosialt og har 1 uke fri hver mnd;) Hva man SKAL gjøre er en helt annen greie... Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by 18tom Hva man gjør....? Ser på tv, surfer, spiser, har det sosialt og har 1 uke fri hver mnd;) respect Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by 18tom Hva man gjør....? Ser på tv, surfer, spiser, har det sosialt og har 1 uke fri hver mnd;) Hva man SKAL gjøre er en helt annen greie... hva SKAL man gjøre da :) ? ? ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by olemarius hva SKAL man gjøre da :) ? ? ?? Går mest i å overvåke systemer, legge inn løpsdager, oppdatere regneark, kontakte bakvakt hvis det oppstår problemer, ta opp og ned systemet hver dag, mailing/faksing av resultater...++ Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 mye elektrikere ser ja..... noen som har planer om og ta ingeniør utdannelse i porsgrunn/skien eller ? (der er det 3 år og du trenger ikke studiekompetanse)..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2004 Originally posted by Gou mye elektrikere ser ja..... noen som har planer om og ta ingeniør utdannelse i porsgrunn/skien eller ? (der er det 3 år og du trenger ikke studiekompetanse)..... Trebger du ikke i bergen heller, men man må gå på noe som heter tress-ordningen ellerno slikt... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Skal du dit da eller Gou????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HCN Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Akkurat ferdig som IKT-Driftsfag lærling.. Så har fått tittelen IKT-Driftsoperatør..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HCN Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by mjepson jobber i Em Software Partners AS, programmer. Vi lager butikksystemet som Elkjøp og Expert bruker. Ser ut som jeg faller litt utenfor normale bilråne-karakterestikk ved å jobbe med data... alle er jo elektrikere :) *Kremt* EL Guide ? hilsen X Ansatt Elkjop.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by PoloDude Skal du dit da eller Gou????? Stor fare for at det blir ingeniør en eller annen plass... Hadde ikke gjort meg noe å flyttet der , men får se hva som skjer.... Er ferdig med læretiden 19februar 2005... håper bare jeg ikke må i militæret (dimmer ikke viss jeg kommer inn , men.....) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by HCN *Kremt* EL Guide ? hilsen X Ansatt Elkjop.... Thats right :) Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by LupoB0Y IT Uansvarlig ;) På skole? De to yrkesskolene jeg har gått på, har hatt 600 og 1100 elever, og en itansvarlig med 25% stilling begge to :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg jobber med å søke på jobber etter at min forrige jobb ble lagt ned :( så noen som har jobb til meg så si ifra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Nå har jo ikke jeg polo lenger, men har jo hatt en for litt siden, så jeg får slenge meg på. Flyttet til sørlandskysten i 2000, og har siden da jobbet på Hi Fi Klubben, 1.5 år, Hansa Borg Bryggeri 1.5 år, og nå i ett firma som heter Christiansands Assurance som nysalgs Assurandør. Hifi klubben ordnet meg stereo, Hansa ordna meg øl, og assurance ordnet forsikringen, så livet er hærlig!! Jeg har faktisk også elektro utdannelse, er service elektronikker kontor/data. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg