safoll Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Legger inn annonse for en kamerat av meg.. 91-modell Vectra turbo selges. Km. stand: 287000 Effekt: Ca. 230 hk. Abs, fjernbetjent sentrallås m/ alarm, tåkelys foran, 8 x 16" alufelger m/ 4 bra dekk på ene felgsettet, stålfelger på vinterdekk med pigg. Dumpventil, justerbart turbotrykk, KN-filter, intercooler, godkjent senkesett. Foruten motor, er alt ved bilen ellers en vanlig vectra 2.0. Eu-godkjent 2004. Bilen selges m/ defekt vannpumpe, ellers er bilen i god stand. Befinner seg i Molde.. Kom med bud! TLF: 40416182 OBS! Sideskjørt er montert etter at bildet ble tatt. Disse er ikke lakkert, er for tiden grå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Prisantydning: 30000,- Masse deler fra delebil medfølger, bl.a motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 hvilken motor er det i bilen? mye rust? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 c20let antar jeg? Samma som Cali turbo.. 2.0 DOHC 16v turbo, 204 gamp org. osv.. Skulle hatt 30k, da hadde jeg kjøpt den! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 hørtes vel billig ut til og være LET.... redd det er en hjemmetrimme 20se isteden men får høre hva eier sier. er det LET i den er jeg MEGET intr. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Ja, det er bare å ringe og høre med ham.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Gått 280k, så kan vel gjerne være klar for kveld hvis det er LET.. Eller restaurering.. Dessuten koster vel ikke en LET allverden.. Ikke hvis den er gått 287000.. :D Ikke nøye, fulgte med delemotor og ser jeg. Jeg ville kjøpt den. Tror jeg. Hvis selger har vært ærlig Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Gått 280k, så kan vel gjerne være klar for kveld hvis det er LET.. Eller restaurering.. Dessuten koster vel ikke en LET allverden.. Ikke hvis den er gått 287000.. :D Ikke nøye, fulgte med delemotor og ser jeg. Jeg ville kjøpt den. Tror jeg. Hvis selger har vært ærlig Vet ikke hvor langt turbomotoren har gått, det er bilen som har trillet 287.. Delemotoren som følger med, er bilens originale motor, og har gått ca. 270000 (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Hei! Er bilen solgt?? Sender deg en PM Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by clintern Hei! Er bilen solgt?? Sender deg en PM Bilen er fortsatt til salgs. Fikk vite av selger i dag, at toppen på motoren muligens må skiftes. Det følger med en annen topp, og topp-pakning kan skaffes ved interesse for kjøp..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Flere bilder på: Opel vectra :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 Original panser og fanger (?) kan også følge med, samt alt kjøper vil ha fra den "halve" vectraen på det ene bildet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2004 Opp opp opp,. Selges hbo 25000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 hmm, det der er nå en c20ne med turbo på.. ikke no c20let der nei! flytter nok på seg uannsett! hvor mye skal han ha for motoren? eller alt rundt motoren:) ? Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2004 Originally posted by 2rst1 hmm, det der er nå en c20ne med turbo på.. ikke no c20let der nei! flytter nok på seg uannsett! hvor mye skal han ha for motoren? eller alt rundt motoren:) ? Tror ikke han er interessert i å sitte igjen med to vectra-rammer akkurat.. Kjøp bilen for 25000,- så kan du plukke av alt det du vil ha. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg