mfafa Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Volvo-Lars Er vel ikke Richard du snakker om? hehe....fikk sitte på i regnvær en gang her i forrige uke.....den reiv seg løs i en rundkjøring...i 3 gir..... Neh.. hva får deg til å tro det? ;) Hvis en giret fort til tredje på strekka var det fullt hjulspinn gjennom det giret cirka.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by mfafa Neh.. hva får deg til å tro det? ;) Hvis en giret fort til tredje på strekka var det fullt hjulspinn gjennom det giret cirka.. Får vel si som Richard...."Cirka fett"...heheh Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 jeg må si at jeg har sykt lyst på turbo motor, Men det er vanskelig å få tak i. eller? dyrer er det vell også. Hadde thenkt at jeg virkelig skulle begynne å koste på bilen når jeg har men sikkelig jobb. men først må jeg ha bilen da. å den må må ikke vær så veldig dyr. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Per-Henrik jeg må si at jeg har sykt lyst på turbo motor, Men det er vanskelig å få tak i. eller? dyrer er det vell også. Hadde thenkt at jeg virkelig skulle begynne å koste på bilen når jeg har men sikkelig jobb. men først må jeg ha bilen da. å den må må ikke vær så veldig dyr. Må vel ut med 10-12k hvis du ska ha en b230et/ft...b21et er vel 4-5k billigere......alt kommer ann på om motoren er i bra stand.... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 ligger en komplett bil med turbo i på a?? (ca kr) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by Per-Henrik ligger en komplett bil med turbo i på a?? (ca kr) Orginal: 20-35k kanskje mer,kommer ann på tilstanden på bil/motor. Ombygd: 10-30k kanskje mer,kommer ann på tilstanden på bil/motor. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 I regnvær så river min 245 m/B230K motor seg løs på 3dje i rundkjøringer også.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by kimosabi I regnvær så river min 245 m/B230K motor seg løs på 3dje i rundkjøringer også.:D Men drar den ut hele tredjegiret på strekka i fullt hjulspinn? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Hadde en Granada 2.0 som reiv seg laus i rundkjøringer på 3. på tørt.... Sierraen legger seg fint ut på 2. i regn Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 hehehehe. gleder meg sykt til å få lappen å bil jeg. Åssen får man satt in recaro stoler i 240, føller det med noe å feste de i gulvet med eller no? litt utafor topic men det går sikert :) Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg