El_diablo Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Her er noen bilder tatt med mitt nye digitalkamera... Bildene er komprimert til 600 x 450 pixler... Flere her i dette galleriet. Eneste problemet er at indexbildet i galleriet funker ikke. ;-( Klikke her for flere! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Det øverste der må da være fra Ravnanger på Askøy. Samt det siste som er av vår flott bro. Men pene naturbilder. Grattis med nytt kamera! Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Yess, sant d... Vært ute å rånte litt på øyen noen ganger... BTW, har du lakket bilen din blå, eller har du fått en konkis? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 du må jo ikke komprimere når du skal vise kvalitet på bilda.. Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Er nok ikke min det nei. Er en annen Twin Cam som går på øyen. Min er nok lilla enda ;) Den blå var før jeg bygget min. Kjenner godt han som bygget den blå. Men det er 3 eieren etter han som har den nå. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Oki, traff på den blå i dag i feil felt inne på laksevåg... :mad: Måtte hive meg over i kolektivfeltet... De så surt på meg...:mad: Lurer på hva fa`n de gjorde der... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxtor Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 åssen cam er det? tok noen bilder med mitt nye i går :) canon ixus 500.. blei ok bilder.. 1024 x 768 2592 x 1944 @ http://www.yolle49.com/traxtor/IMG_0076.JPG flere bilder @ http://www.yolle49.com/traxtor/bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Dette! Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traxtor Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 WOOOHOOHO :eek: ! nice shit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 ser steike bra ut! :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg