Mr.TransAm Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Originally posted by Gimly det kan jeg gjøre vetu. må først feire jul i norge ;) sleng ut no info om den heite maroen a! ls1??? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 here she is!! fotografert utenfor østfoldhallen (tror det er det navnet er) ved siden av en smokey! utenfor "corvette store" i ås. info: 1982 pontiac trans am recaro edt org recaro int t-tak 305 chevy small block V8 carter forgasser th-400 kasse utrolig slitte chromefelger!:D (byttes ut snart) Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2004 Takk, takk :skaal: Du skal se den når den er blank!! Bilde inni: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet Desember 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2004 hva slags info vil du vite om da?? 94mod, manuel gir, rundt 215hk (trur jeg det var) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Originally posted by Skidracer Først lekebilen. 1984 Toyota Corolla Coupe GT AE86 Saaaaaatan! jerkoff Skulle så inderlig ønske jeg hadde en slik ae86! ahh, mesunner deg noe GRÅDIG! thumpsup Hvordan fikk du tak i denne? og hva måtte du gi? kan du gi litt mer info om bilen? ahh! drifte bil nr1 sier jeg bare! :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Desember 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2004 Hehe... Enda en som spør... Må nok se å få laget en prosjekt-tråd snart :D Jeg fant bilen i danmark, via http://www.toyotaextreme.dk og hentet den på henger i Skibby, rett utenfor Roskilde. Prisen var 10.000 danske kr. Har i ettertid sett at man kan få ganske strøkne biler for den prisen. Bilen min er en 1984 modell som har gått 336.000 km, sånn ca. Motor, gir, bremser, bakalsel, og sperre er byttet i løpet av de siste 3 årene bilen var på veien, og er i topp stand! Det som er problemet med bilen er rust... Den har en del huller i gulvet, og innerskjermer. Utvendig er den ganske grei. Av modifikasjoner, er det : Grenrør og Sportseksos, stort luftfilter, Sparco senkefjærer, og momo ratt. Desuten har den 15" Azev felger som ikke er på bildene. Ellers fulgte det med en ekstra strøken motor, og service kviteringer for nesten 70.000 kr.... hadde bytta skiver og klosser 3 ganger på 4 år... Lurer på om den kanskje ble brukt litt? :rolleyes: Denne er til salgs for 13.500 nå... fin bil:) http://www.toyotaextreme.dk/kobvi.asp?id=141830&ForumID=2 Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2004 Får vel nesten slenge ut et vinter bilde her er altså bilen min ikled sine Vintersko Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by boXer +Min ny-innkjøpte '83 Alfa Romeo Alfasud Lettere modifisert... (mangler litt mer motor men...) (PS. Ikke mine bilder...) Dødsfett med alfa!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 Originally posted by bludnik Du viser bilde av en Camaro og en Mustang som begge står i USA etter omgivelsene å dømme, Orlando for å være nøyaktig (Fant Ferran Services & Contracting i Orlando, Florida)... Men i profilen din står det en Opel Corsa 1994-modell som din bil og Larvik som bosted... Faker eller ? Lurer bare... Er en del fjortiser som har et år eller 2 før de får øvelseskjøre som slenger ut bilder av "sine biler", men som de bare har rappet fra en eller annen side... :) Noen som er litt misunnelige her, eller? Neeei.. Det har vel aldri forekommet på bilforumet. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 Originally posted by KaldBlod Noen som er litt misunnelige her, eller? Neeei.. Det har vel aldri forekommet på bilforumet. Nei nei, er ikke misunnelig, men det var uvanlige biler for Norge og bildene var fra utlandet... Har vert en del 15-16åringer som har rappet bilder fra andre forum og postet de som sine, så det var derfor jeg reagerte... misunnelighet er vel mye her... er misunnelig på alle disse folka med tuningselskaper som kjører rundt i "firmabil" som firmaet har mekket selv... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimly Skrevet Januar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2005 jeg hadde selv reagert vist noen hadde kommet med no spesiele greier. feks: supra eller skyline osv.. men kan ærlig si at de bilden jeg la ut er bilder av bilen jeg bruker så å si hverdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=turbokalle=- Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Volvo 740 turbo 87mod Kjøpt feb 2004, brukes hver dag hele året. Gammelt bilde fra i sommer: Siter Volvo 240 TIC - 86 Volvo 850 T5 -95 (solgt) Volvo 240 GL - 85(solgt) Volvo 740 TIC -87 (solgt) Volvo 740 TIC -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Urke Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Denne tråden tar aldri slutt ;) Her er min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Hei... Får slenge meg med j oxo da....! Børsa: Mere bilder...? Se: http://hondashowoff.com/profile.php?id=3833 Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Originally posted by TETVTEC Hei... Får slenge meg med j oxo da....! Børsa: Mere bilder...? Se: http://hondashowoff.com/profile.php?id=3833 OMG! Det var en Nice Rice!! :eek: Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg