kaja_marlene Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Har et sett med Koni senkefjærer til Corrado G60. De skal senke 40mm. Selger de fordi jeg har byttet til coilovere. Selges kr 500, kan hentes i Oslo/Bærum. Send pm eller ring:90019369 Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Trenger ikke bytte dempere når du senker 40mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg hadde gule koni, men vil ikke tro de var noe kortere enn de originale Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Så dermed senker de ikke noe? Må kjøpe 60 får at den skal bli lavere....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 i]Originally posted by JuB [/i] Så dermed senker de ikke noe? Må kjøpe 60 får at den skal bli lavere....? Bilen blir jo 40 mm lavere da:rolleyes: Trenger ikke kortere dempere når du senker 40 mm på Corrado. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Bah, bare teit meg, leser litt fort. Trodde kaja_marlene mente at sine orginal dempere ikke senket noe med disse koni fjørene... Men hu sammenlignet sin koni med orginal dempere.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Skal du ha de eller spør du bare for moro skyld ;P Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Har sagt jeg skulle kjøpe fjærene, men kaja_marlene har reist på ferie, så noen andre skulle sende fjærene. Noen som kjenner til hvem det var? Ville gjerne hatt dem fortest mulig!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Disse går på dynga innen kort tid, skal noen ha så rop ut Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Kan ta de BILLIG jeg, eller om du heller vil ha et sett 60 fjærer kan vi bytte :D Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 hvis ikke så tar jeg de gjerne.... *Mouh* Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Høystbydende over 400, tüv følger med Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg