Mandel Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 joda har sett verre enn det der.. men en ting er sikkert..det er ingen vits og kjøpe helt ny emblemfrigrill for og få til det der.. kjøp bildekor folie i sølv chrome og lim på.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 her har je fåt en til å photoshoooooopppe litt :) synes det vart stilig je... og fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hmmm.... Synes det isåfall må mer chrome på.... Blir litt for lite med bare grillen. Og liker ikke de plastikk chrome speila. (Nye Poloen har chrome grill(Highline) og det er fint på svart bil.) BTW: Sku ønske jeg hadde penger til å bygge en Golf 3 igjen. Mye gode minner med de. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Jeg har ihvertfall bestilt chrom speil... jeg liker det ihvertfall=) Har funnet ut en del mere jeg skal gjøre med bilen da. litt innskjærte dekor i front og kansje bakfanger,sveise igjen dørhåndtak på 3 dører og audi håndtak på sjåfør side, sveise bakluka+++ Alt i alt, prøve å gjøre bilen temmelig cleen=) Noe får j vel holde litt hemmelig, litt morro når det kommer ting uforventet:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by borabora Hmmm.... Synes det isåfall må mer chrome på.... Blir litt for lite med bare grillen. Og liker ikke de plastikk chrome speila. (Nye Poloen har chrome grill(Highline) og det er fint på svart bil.) BTW: Sku ønske jeg hadde penger til å bygge en Golf 3 igjen. Mye gode minner med de. :cool: selge audien din da så får du nok det feteste bygget av en Mk3 ;) ang. chrome, selges det chrome pyntelister? har sittet å fundert om det ville vært pent å fjerne de gamle pynte listene, sparkle igjen og montere nye pyntelister i chrome, bare mye smalere enn den orginale. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by mono selge audien din da så får du nok det feteste bygget av en Mk3 ;) Holdt på å si at jeg solgte den siste 3'ern jeg hadde for å kjøpe Audi. Var bare innom en 325 cab og en Bora før jeg så lyset .;) Men hjertet mitt banker da litt for mk3 det oxo. Vet hva jeg liker og ikke liker iallfall. ;) _Dude: Må ikke ha noe hemmelig da. :D :rolleyes: ;) :confused: Men blir nok bra. He,he. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Hehe.. vi får se da vøttø.. hehe:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg