_DuDe| Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Da har det endelig blitt Diesel bil påmeg:D det vil bli lagt inn bilder og informasjon om hva som vil bli gjort og modifisert snarest.. (må bare få hjelp til å legge inn bilde:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Gratulerer så mye med ny bil da! Få opp bilder snarest ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Blir bra det her. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 kult kult.. grattulerer med konge diesel bil Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Gratulere med bil da hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Takker & bokker :D Jeg skal legge inn litt bilder en dag.. bare "danna" hjelper meg.. hehe.. alt er ikke like lett.. Men jeg kan jo begynne med litt informasjon. Som sakt: 92Mod Golf Gtd 1,9... 8*17 felger med 215/40.17 dekk på. senket(fortsatt usikker på hvor mye da men) Abt grill og vinge bak,kanal skjørt og ei lita leppe på bakfanger... Mine planer: Emblemfri grill(3 eller 4 riller) badlook, mk4 lykter,Chrom speil(har bestilt alt):D ,senkes litt mere, sote rutene med lyseste soting, stripe og til slutt Hel-lakkering!Thats it! Kansje kansje noe mere detaljer men di vil komme når jeg har tid til pirke arbeid.. Bilder kommer snart:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 neeeeeeei ikke enda et offer for chrome speil trenden.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 huff huff.... så senest i dag en mk4 med croma speil..... drit stygt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Trikkern huff huff.... så senest i dag en mk4 med croma speil..... drit stygt... hehe jeg vet hvilken du mener.. han hadde fått de i bursdagsgave av kjæresten sin, så han måtte kjøre med de helt til han dumpa hu ;D hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Mandel hehe jeg vet hvilken du mener.. han hadde fått de i bursdagsgave av kjæresten sin, så han måtte kjøre med de helt til han dumpa hu ;D hehe Såså gutter! Smaken er som baken, både på speil og damer;) Har selv lyst på Chrome deksel til speilene! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 har drivi å tenkt på en ting.... måtte ha vært litt stilig med croma grill... tenker da på bilen til mandel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Trikkern har drivi å tenkt på en ting.... måtte ha vært litt stilig med croma grill... tenker da på bilen til mandel.... Har også tenkt på dette, men noen som vet hvem som selger slike Chrome lister som en limer på grill ribbene? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 ohhh noo det er ikke pent i det hele tatt.. kan finne bilde av en nå edit: offamei de selges sånn klistremerke chromelist for grillen på bilxtra.. men ikke kjøp ! blææ Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Mandel ohhh noo det er ikke pent i det hele tatt.. kan finne bilde av en nå edit: offamei de selges sånn klistremerke chromelist for grillen på bilxtra.. men ikke kjøp ! blææ Hadde tross alt sett bedre ut men andre lykter og uten Chroma grill list da! Må kjøpe meg sånne lister, ser for meg at det vil passe perfekt til fronten min:op Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trikkern Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 jammen hvis du fjærner den nedeste lista slik at det bare er på de to ell eventuelt tre rillean.... slik som det her det var slik je mente.... og det synes je er pent.. så dæ så... et eksempel: møye penere da gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg