LiZaRD Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Fortsatt wip. Jeg har prøvd å ta en styla Supra å choppe den ned til en standar supra. Ikke no vits i å si at jeg har ødelagt supran eller no sånt, for veit akkuratt hva jeg har gjort og ikke gjort. Står fortsatt en del igjen å gjøre. ORGINAL: CHOP CHOP 2.2 Siter +-----------------------------+ | | | LiZaRD | | | +-----------------------------+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Ser bra ut så langt, keep it up:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 hehe....kult å se en motsatt modd liksom....om man kan kalle det det... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 litt trist å se supraen "bli orginal" igjen, men ser ut som det blir bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 artig prosjekt dette.. kanskje du skal prøve med noen andre felger..de ser litt rare ut.. ser ikke ut som at de har bremser.. husk å prøve å finne felger som allerede er på en bil, også med bremser på.. ser mye bedre ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 så litt kult ut og finne en godt styla bil også gjøre den orginal hehe prøve meg på det etter eg er ferdig med prosjektet eg holder på med nå :) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiZaRD Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Takk for alle innspill! Grunnen til at felgene er på er fordi det er orginale supra felger;) og de kommer fra en bil, men jeg skjønner hvor du vil. Ser at den bakre felgen er flat:/ En del modds er mye vanskligere å gjøre denna veien! Feks senke, dvs forhøye eller å ta vekk bodykittet;) men takk for alt positivt;) btw, update i første post;) Siter +-----------------------------+ | | | LiZaRD | | | +-----------------------------+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Felgene virker litt for blanke/lyse, prøv å still ned brighttness'es ellerno så blir det sikkert litt bedre :) Kunne også prøvd å få kanten rundt bilen litt smoothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg