NoFear Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by KingCamel Søt bakgrunn ja.. Hvorfor skal jeg ta av de da? Kan montere en på alle bilene ? :D Ja, hvor tøft kan det bli liksom... Alle hadde sett ut som ho dama med et øye i "Futurama".. høhø Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by remster hva slags pærer er det snakk om her ? Askebeger burde da ikke være noe problem å skaffe. får vel tak i 10 stk bare etter en liten runde på høggern. Xenon-look pærer eller hva Pater? De er ihvertfall mye feitere enn de vanlige... Var desverre lite golfer på det lokale høggeriet her. De fleste golfene her i bygda lever i beste velgående.. :D Men skal innom en høgger når jeg skal til Tr.heim en dag.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by NoFear Ja, hvor tøft kan det bli liksom... Alle hadde sett ut som ho dama med et øye i "Futurama".. høhø Fear the power of a cyclopsgolf :D :dude: Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by KingCamel Fear the power of a cyclopsgolf :D :dude: No FEAR batman Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by NoFear Xenon-look pærer eller hva Pater? De er ihvertfall mye feitere enn de vanlige... og de kjøper man hvor ? og merket er ? :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by remster og de kjøper man hvor ? og merket er ? :P det er det som er problemet. :P Pater husker ikke hvor han kjøpte de og jeg husker ikke merket akkurat her og nå. Aldri hørt om det merket før ihvertfall, men jeg må bare ha de selv om de koster flesk... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 deg jeg møtte på lillehammer i går? var ihvertfal lik bil.. (fin bil) :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR deg jeg møtte på lillehammer i går? var ihvertfal lik bil.. (fin bil) :D nope, jeg var ikke på Lillehammer...:rolleyes: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 da er det en på lillehammer som har lik bil som deg.. men når jeg tenker meg om så var det muligens no lexus-lykter på den.. men var i hvertfall samme fronten, og tilnærmet like felger.. (møtte den i fart, ikke like greit å få med seg alt hele tiden :) ) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 er en nesten lik bil som går på lillehammer ja, men litt mørkere i lakken, 4dørs, fronten er helt lik... er en gl det da tror jeg, 90hk i hvertfall, som går på lillehammer Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HRC Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Pærene heter "Kobalt".... Siter 91 Audi S2 Coupe http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ingen som vet hvor man kan skaffe slike pærer?? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 bump Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Så bilen din når jeg var på Oppdal på Lørdagen, en av de penere Golf`er det ja! :) Godt å se en som ikke er stylet og opphora av og til ;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by prophets Så bilen din når jeg var på Oppdal på Lørdagen, en av de penere Golf`er det ja! :) Godt å se en som ikke er stylet og opphora av og til ;) Hvor så du meg? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg