NoFear Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Oleee Hva slags felger er det som sitter på? Str..? Dim på dekka? Forresten...har du noe nytt navn til din nye bil? :) Siden du har hatt navn på de forrige...;) Wolfy er det er kult navn eller? Ettersom det er Wolfsburg Edition... Også er jo dette litt større motor og litt mer ulv, enn sau.... Tenker jeg kaller bilen Wolfy jeg ;) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 kult navn på en kul bil!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by DCA kult navn på en kul bil!:) :peace: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by NoFear hehe, jaja, men.. da har det gått fort... Jeg kjøpte Golfy på Vinstra i fjor.. arti om den har kommet dit å. Da jeg kjøpte den var den ganske så original.... litt misforståelser her ja.. jeg "quotet" svaret til hrc, er gamle bilen hans jeg sikter til... den gamle røde 2ern has. din har jeg ikke sett no til nei ..hehe ;) Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 pen bil! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by passat kara litt misforståelser her ja.. jeg "quotet" svaret til hrc, er gamle bilen hans jeg sikter til... den gamle røde 2ern has. din har jeg ikke sett no til nei ..hehe ;) Vemund hehe, jeg som er litt surrete i hodet nå. Det forklarer alt. Den ble jo solgt dit, men dæven den mista sjarmen og' .... Så den i fjor og må bare si stakkars bil... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Litt sent ute her jeg men må gratulere med ny lekker golf...skikkelig fin den der. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by DeeLuxe Litt sent ute her jeg men må gratulere med ny lekker golf...skikkelig fin den der. Takktakk :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Sweet bil:cool: :cool: Jobber du på Coop på Domus? syns jeg så deg der idag og tidligere i uka... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Originally posted by MSpeed Sweet bil:cool: :cool: Jobber du på Coop på Domus? syns jeg så deg der idag og tidligere i uka... ohhyes! :D Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Treg jeg oxo, ikke altfor ofte inne på Golf 2 delen. Stort sett new posts jeg ser på. Men når man kjeder seg så... ;) Nice car iallfal, sånn jeg liker de. Ikke noe jalla. Less is more. :) Og synes du burde ta den med på Rudskogen 15/8. :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by borabora Treg jeg oxo, ikke altfor ofte inne på Golf 2 delen. Stort sett new posts jeg ser på. Men når man kjeder seg så... ;) Nice car iallfal, sånn jeg liker de. Ikke noe jalla. Less is more. :) Og synes du burde ta den med på Rudskogen 15/8. :cool: Får se på det, først blir det Lånke til neste helg :) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by NoFear Får se på det, først blir det Lånke til neste helg :) Hva skjer der til helga?? Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by prophets Hva skjer der til helga?? http://www.vwaudi-club.no/?s=terminliste&statOwn=yes&eventID=54 Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Kjempe stilig bil du har der ja , lå den ikke på autodb for ei stund sia ? Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg