Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 haaalo.. sitter her og synes golfen min kunne trengt et lite knuff.. tenkte litt på chip? hvor mye kan jeg regne med og hente ut av en chip på en 1.8 l ? kommer jeg til og merke noen forskjell? takker for svar.. mvh mandel Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Koster ofte mye mer enn det smaker. Er ikke noe særlig merkbart. Har sjekket det samme til min og. Kjøper heller en bil som går bedre neste gang enn å bruke masse penger på å få 5-6hk ekstra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Du kan heller bruke penger på noe som faktisk gir effekt, som hovedregel: kam, grenrør og øket kompresjon (les: høvlet topp og/eller tynnere toppakning). Men hør med VAG-folket hva de anbefaler ang. trim. Ofte kan det beste være å bytte til den største motoren tilgjengelig, og utgå fra denne (les: VR6, evt. 2.0 16V hvis det finnes). Eller gjør det aller mest fornuftige: bytt bil! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Må si meg enig med de andre her, chip til NA motor er egentlig borkastet! Du får MAX 10hk for masse penger, ville heller kjøpt en passe kvass kam og fått ut ca. 20hk i kombinasjon med luftfilter og eksos(grenrør osv)! Spar pengene og kjøp en sprekere bil neste gang! Du kan eventuellt kjøpe en annen motor, 1,8T, Vr6 osv! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 VR6!!!!!!!!!!! Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 får kanskje 15hk hvis du er heldig med filter, nytt grenrør og effektanlegg, å du må ut med 4-6 lapper for chippen, er ikke verdt det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 og kjøpe ny golf er uaktuelt.. da kjøper jeg heller audi s2. kjøper meg evt. en trimkam senere.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 er endel Vr6 motorer til salg, men som sagt, da trenger du en som er flink til å mekke.... noe jeg ikke har.. litt synd egentlig, bare jeg som er bil intressert i venneflokken. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 har et par kammerater som har samme bilinteressen som meg, men jeg kan ikke begynne og modifisere denne bilen..dyrt blir det og..dessuten vil jeg ikke bruke så mye penger på en golf.. da satser jeg heller litt høyere.. audi a3 1.8tq eller mest sannsynelig en audi s2.. får se hva som skjer de nærmeste årene.. :D en ting er sikkert da.. tysk=kvalitet:) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjab Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg merker iallefall ikke noe spes til chippen min. Og jeg har skifta grenrør, manifold, hele eksosen, konfilter..... Ingen som har en motor?? Jeg vil HA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Mandel en ting er sikkert da.. tysk=kvalitet:) Bah ! bare problemer, hadde toyo savner den stort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Bedre å bruke 3500,- på kam enn på chip 6-10 hk ekstra, men det greiseste er å bytte bil. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg