Gå til innhold

S: Tv & Dvd

Ranger emnet


MrKadett

Anbefalte innlegg

TV OG DVD til bil selges, Det er så si nytt, Alle ledninger og diverse følger med. Leveres i orginale esker. Har ikke fjern kontroll, DVD spiller det meste av format. TV får jeg ikke mer enn sort hvit på, Kan være at det ikke er fjernkontroll til den. Det vet jeg ikke. Men det selges sånn det virker nå, Ingen garanti gis på skjermen om den funker eller ei med farger.

 

Bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan lese skrev du HBO. 1500kr.

Du fikk bud på 1500kr av meg.

Om du ikke synes 1500kr er seriøst bud så hvorfor ber du om bud på det eller høyere?

 

Jeg kan gi deg 1500kr for det,

men går ikke særlig høyere med tanke på at du ikke har farger på skjermen,

når jeg får en større skjerm med farger for under 3400kr.

 

Har du prøvd og få tak i fjernkontroll?

Hvem er importør av varene?

Har du kvitering?

Om du vet svaret på en av de to siste spørsmål bør det ikke være umulig og skaffe kontrollen og eventulet få farger på skjermen..

1997 Mercedes E 230 Classic

1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aregar

Såvidt jeg kan lese skrev du HBO. 1500kr.

Du fikk bud på 1500kr av meg.

Om du ikke synes 1500kr er seriøst bud så hvorfor ber du om bud på det eller høyere?

 

Jeg kan gi deg 1500kr for det,

men går ikke særlig høyere med tanke på at du ikke har farger på skjermen,

når jeg får en større skjerm med farger for under 3400kr.

 

Har du prøvd og få tak i fjernkontroll?

Hvem er importør av varene?

Har du kvitering?

Om du vet svaret på en av de to siste spørsmål bør det ikke være umulig og skaffe kontrollen og eventulet få farger på skjermen..

 

Jeg vet man får fjern kontroll til spillern iallefal for den selges vel stort sett på alle steder med bil stereo.. tvn aner jeg ikke.. Importør vet jeg ikke og kvittering har jeg ikke.. 1500kr er det man får en vanlig mp3 spiller for. Så skal du ha en dvd,mp3 osv spiller med skjerm til samme pris? 2000 er det minimale ellers får den ligge her til noen andre kommer og vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår