Dragon_no Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 lurte på kor mye modifisering og forsterkning som skal til for å stappe en gti 1,6 i en polo 1,0, bremser og sånn vet eg, men må eg bytte bak akslingen bak til skivebremser? og e d god nok plass til girkassen? antar at d e plass til den då. e motorfestene de samme? må eg bytte lednignsnettet der eller e d standard type på alle poloene? blir ikkje før om et-to år til då men må begynne å planlegge tidlig, før pengene kommer på bordet! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Dragon_no lurte på kor mye modifisering og forsterkning som skal til for å stappe en gti 1,6 i en polo 1,0, bremser og sånn vet eg, men må eg bytte bak akslingen bak til skivebremser? og e d god nok plass til girkassen? antar at d e plass til den då. e motorfestene de samme? må eg bytte lednignsnettet der eller e d standard type på alle poloene? blir ikkje før om et-to år til då men må begynne å planlegge tidlig, før pengene kommer på bordet! =D Blir nok billigere å kjøpe GTI, ev 100 hk 16v Du må sikkert bytte forstilling med bremser, bakstilling og ledningsnett. Muligens også tank og bensinpumper. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 okay! nei eg har bestemt meg for å drite i prisen og gjøre d sjøl, e liksom halve gøyen og putte sammen og få d til å fungere! gleder meg.. nettop kjøpt powertech justerbart senkesett, 30-60 blir spennende å se kor mye plass d blir til felger der, håper på nok til 8*14" e vel d meste du kan strekke deg til lovlig i bredde.. menmen merker d! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Dragon_no nok til 8*14" e vel d meste du kan strekke deg til lovlig i bredde.. menmen merker d! en får tuv på mer merkelige dimensjoner enn 8x14 ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 en får tuv på mer merkelige dimensjoner enn 8x14 Yup!:D ikke noe stress... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg