Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=488883 Vil egentlig ikke, men har dårlig plass og liten tid :( ring eller send pm Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 *bump* :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har du tenkt ut noen pris? Savner gamlebilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg aner ikke pris.. bud? :) Alt som gjør at jeg får råd til ny bil kan være aktuelt.. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ai, ai! Du gir opp prosjektet? Du kan ikke bare stue den vekk på gården til besteforeldrene dine, slik at du får en liten ferie? Hva blir det neste? Laurel med RB26? :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 hehe, er inne til førstegangstjeneste, og er ikke ferdig før om 9 mnd.. er i garden, så blir lite fri fremover antar jeg.. Hadde bare besteforeldra mine hatt en gård kunne jeg da satt den der ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Jorgen hehe, er inne til førstegangstjeneste, og er ikke ferdig før om 9 mnd.. Uff da, det var værre. Har du virkelig ingen bekjente, tanter, onkler eller gudforeldre som har en oppstillingsplass? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hvorfor tror du jeg vil selge? ;) Prøvd så og si alt nå.. hehe Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Hvor mye har du tenkt å ha for bilen ?? Hva stand er den i ? Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Foruten rusta og motoren er bilen helt grei.. Vet ikke helt hva jeg håper på og få for den, kan hende jeg selger et par av delene for seg selv (felger, dump) og så selger bilen for noen tusen, og kjøper gti'n til Dinglevims.. :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Jeg lurte på hva du kunne tenkt deg for den, ca pris? Hva er galt med motoren? Er alle delene med slik at bilen blir komplett? dette trenger jeg å vite vist bilen skal vurderes. Venligst svar snarest! Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Alt av deler som gjør at motoren skal fungere følger med foruten olje.. :) kan skaffe dette til en hyggelig pris også. Følger også med helt ny reg-reim og strammehjul Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 heh, kjekt å høre, hva blir den samlede prisen? Er turbo og wast gate helt i orden ? Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hvor i landet holder bilen til! Den går ann å taue den, gjør det ikke? Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Turbosystemet fungerte smertefritt når jeg kjørte den hvertfall.. var sans. overoppheting av motor ( kjørte tom for kjølevæske :rolleyes: ) som gjorde at den tok kvelden Jeg vil anta at det skal gå smertefritt å taue den, taua den selv 3 mil her om dagen, for å få den dit den står nå. Du får gi et bud på pm på hva du syns den selv virker verdt.. ;) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg