Phantom Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Heh, har nok sikker hatt ett par tråder nå om ny bil, men falt helt for 106 Rallye. En lekker liten bil. Noen som har noe og si om denne bilen ? Går alt etter planen henter jeg meg en slik om en ukes tid. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Rå bil! jeg liker personlig små kjappe biler, Kjøp deg en og skriv litt om den på forumet, altid gøyt og lese andres erfaringer av nybilinkjøp ;) Keep it smal keep it real!!! Edit: sikkert skriveleif :) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by clone baby Rå bil! jeg liker personlig små kjappe biler, Kjøp deg en og skriv litt om den på forumet, altid gøyt og lese andres erfaringer av nybilinkjøp ;) Keep it smal, keep it real!!! Keep it smal, keep it real!!! Enig! 1,9lgti pug og rally er blant yndlingene mine Digger de hvite stålfelgene Har hørt at de er veldig artige å kjøre pluss at de går bra også ser de innmarri bra ut..thumpsup Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 er veldig artig biler dette, men det er relativt simpel konstruksjon dette. Den tåler ikke mye herjing Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Det er en rå bil! jumpa in i en slik en da jeg var i syden...full som en dupp jeg var! sa til den lokale helten av en eier at jeg ikke trodde på at han hadde 180 hk i den! dumsom jeg var... det var nok 180 hk i den bilen...fy faen va han kjørte midt i den lille byen der...for ikke å snakke om da han kom ut på landeveien! :D Men det gikk overraskende nok bra! Sinnsykt feit bil var det iallefall!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 heller en uno turbo. parkerer det meste av biler på veien..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Men så SER vel Peugeoten LITT bedre ut en enn UNO da. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 eeeh? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg mener det iallfall... selvom det finnes noen tøffe UNO'er også. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Laaars Men så SER vel Peugeoten LITT bedre ut en enn UNO da. Enig med du!:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Takker til alle som svarer, keep it coming :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ultimat Svinge-maskin! Hadde GTi'en.. jævlig morsom! Rallyen stiller jo i samme klasse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg