Gå til innhold

brown bread(forhandlere av bb)

Ranger emnet


sirsnare

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Estimert utsalgspris på en shop roll er 2495,-

 

Men, jeg har en BB shop roll liggende som er skjært ca 0,5m av, hvis det ikke er et problem for deg kan du få en ok pris på den..

 

Er 1900,- OK?

 

Kan sende den til deg i morgen tidlig hvis du ønsker det, så har du den forhåpentligvis neste dag (Fredag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk porto da :-) Den veier jo nesten ingen ting....

 

Jeg er godt inne på rull 5.....

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Husk porto da :-) Den veier jo nesten ingen ting....

 

Jeg er godt inne på rull 5.....

 

Utolig at du klarer å få plass til så mange ruller i den skoesken din. Du har ikke tilfeldig brukt litt BB som fuktsperre på det nye badet ditt vel?:D

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Hvem vet... aldri godt å vite hva en syk mann er kapabel til....

 

Nei, sant nok, men det er godt det er fler av oss!!:D

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....

 

Brown Bread er genial... synd den er så dyr egentlig... går jo med bare en halv rull til å dempe dashbordet innvendig..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Soundstream Arosa

Ja....

 

Brown Bread er genial... synd den er så dyr egentlig... går jo med bare en halv rull til å dempe dashbordet innvendig..

 

Har jo sett effekten av den på bilen din, men det koster. Driver å forsker litt på en alternativ dempemetode som forhåpentligvis vil bli vesentlig billigere. Desverre så ligger det litt frem i tid før ting er på stell.

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er nermeste butikk som fører dette i oslo området.? er det noe igjen eller har lars brukt opp alt som finnes i norge. hehe. Trenger nok et par ruller selv, Denne " rally bilen " er ikke akkurat påkostet dempa fra fabrikk, hehe, Må ha i alle dører gulv, tak og bagasjerom. kan bruke noe asfalt i bagasjen men på resten bør jeg brukt bb.

2005 Impreza WRX

x A4 tq / Golf stv / Sharan

x Impreza wrx 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAG

Hvor er nermeste butikk som fører dette i oslo området.? er det noe igjen eller har lars brukt opp alt som finnes i norge. hehe. Trenger nok et par ruller selv, Denne " rally bilen " er ikke akkurat påkostet dempa fra fabrikk, hehe, Må ha i alle dører gulv, tak og bagasjerom. kan bruke noe asfalt i bagasjen men på resten bør jeg brukt bb.

 

Snakk med emmaweb her på forumet, han holder til i oslo området, eller kontakt han på ketil@emmaweb.no

Tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAG

Hvor er nermeste butikk som fører dette i oslo området.? er det noe igjen eller har lars brukt opp alt som finnes i norge. hehe. Trenger nok et par ruller selv, Denne " rally bilen " er ikke akkurat påkostet dempa fra fabrikk, hehe, Må ha i alle dører gulv, tak og bagasjerom. kan bruke noe asfalt i bagasjen men på resten bør jeg brukt bb.

 

Må du ha butikk da?

Selger ruller, men må i såfall sende.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TAG

 

 

Hva tar du for det da? Og hvor må det sendes fra?

2090,- pr rull pluss frakt.

 

Slikt sender jeg med med forskuddsbetaling og bruker da DFDS, posten blir fort dyrt når man sender slike ruller, hehe.. Kan evt sjekke med posten også hva det koster der.

 

Må sendes fra Arendal.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår