Nikdev Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Jeg ønsker å kjøpe ett gti eller gt(??) emblem Noen som har liggende? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Har et GTi-emblem fra Golf II liggende... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Du har vel ikke ett lite bilde, (ja jeg vet hvordan de ser ut, må ehhm bare friske opp hukommelsen litt) Hvor mye skal du ha? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Har desverre ikke batteri på kameraet, men det er ihvertfall et Golf II GTi-emblem. Er i bra stand. Helt og fint og det grå på bokstavene er ikke slitt bort/falma. Er ditt for en 50-lapp. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Hvordan er det festa? To skruer er det ikke, går vel ann å kutte bort de og lime.. Ta det med neste gang du er på shell i ski.. Send en mld til 93865940 Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Sitter to plastknotter på baksiden som går inn i hull i bakluka. Kan fint fjernes for å så lime fast emblemet. Tar det med neste gang jeg er i Ski! Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har helt nye golf 4 gti merker. Disse er bare limte Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Samma om de er limte eller ikke de skal ikke på noen golf for å si det slik;) Hvor mye skal du ha for IV merkene? ER det noen stor forskjell på golf II og IV Gti merkene? (Henger det sammen med golf merke på II ern?) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Har når jegtenker meg om både golf 3 gti merke og Golf 4 gti merke og et gti merke som ikke står på noen biler. Har bare bilde av det 4'er merke KAn skaffe bilder av alle om du er interresert. Alt er nytt så det er bare til å vaske overflaten det skal festes på og lime det på Hvorfor kommer ikke bildet opp lengre? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg