Gå til innhold

Raskeste vei fra Oslo til Rudskogen

Ranger emnet


Skjefstad

Anbefalte innlegg

Det er to veier:

 

Følg E6 ifra oslo mot gøteborg til du kommer til Sarpsborg, der svinger du av til Rv122 mot Rakkestad.

 

 

Den andre veien begynner likt, men du svinger av fra e6 ved Tusenfryd, følg e18 mot Stockholm. Når du kommer til mysen følger du skilt i mot Rakkestad. Vet ikke helt hva som er raskest..

 

P.S: Får du tak i Gatebil flyer står det vei beskrivelse der å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by arildh

Hvor langt er det fra Rakkestad sentrum og ut til rudskogen ?

Jeg vurderer faktisk å parkere i rakkestad eller en plass i mellom og sykle(!) siste biten hvis det er like idiotisk trafikk som i fjor.

 

Tipper 15 min og sykle til du svinger av. Men ifra veien og opp til banen er det bare oppover, og det er grus vei.

Tar vel 5min og kjøre den bakken med bil.

Men hvis du kommer etter Tordag er det garantert raskere og sykle siste biten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Fridjow

Det er to veier:

 

Følg E6 ifra oslo mot gøteborg til du kommer til Sarpsborg, der svinger du av til Rv122 mot Rakkestad.

 

 

Den andre veien begynner likt, men du svinger av fra e6 ved Tusenfryd, følg e18 mot Stockholm. Når du kommer til mysen følger du skilt i mot Rakkestad. Vet ikke helt hva som er raskest..

 

P.S: Får du tak i Gatebil flyer står det vei beskrivelse der å!

Faktisk er det vei nr. 111.

 

Det er alltid den regelen jeg har brukt siden 99' når jeg skal huske på hvilken avkjørsel jeg skal ta. ;)

 

Originally posted by Skjefstad

Har tenkt meg til Rudskogen på neste Gatebil men har aldri vert der før. Kommer fra vestlandet og lurte bare på kva som er raskeste vei til Rudskogen etter eg har kjørt gjennom Oslo.

 

Du kan ta av ved Krøderen mot Drammen og kjøre Oslofjordtunnelen, den veien er faktisk raskere enn gjennom Oslo.

Dette er vel og merke om du kommer fra Gol på Rv 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår