kvande Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Ønsker å kjøpe frontsett: Må være komponentsett med 4" og diskant. Har også plass til en 6,5" i døra, så treveissett er enda bedre:). Gjerne Boston eller Focal, men andre gode sett er også av interesse. Sub: 10" eller 12", 2 gode 8" også mulig. Kvalitetssub. Alpine V12 forsterker. Må være av siste versjon så det ikke blir designkræsj da jeg har en allerede :D Helst en 4 kanaler, men 2 eller 5 også av interesse. Ikke monoblokk, det har jeg allerede Mail meg på MCS_Works på hotmailen, eller tlf 92 42 10 56 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a|ien Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Kunne du være interessert i en Alpine Type-R 12" ? 300W RMS 1000W maks. Et element som gjerne tar 400 - 500W RMS. Fungerer bra i lukkede kasser rundt 30 - 35L . Mvh. Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Kan være interessant det. Hvor mye skal du ha for den, og hvilken stand er den i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Noe int. her? http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=41400 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Har ikke hørt denne, men Cerwin var kanskje ikke helt det jeg var ute etter. Mere ute etter noe "pent-spillende". Men Cerwin har vel blitt bedre med tida de også, når det gjelder å spille fint altså :) Trøkket er vel i orden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 har 4 alpine swr-1041 som er til salgs, kun en som har vært åpnet for prøve montering, men fikk ikke plass til så mange!! selges som ny vare med garanti fra den kjøpes. 1600 kr stk. kan taes med til gatebil rudskogen. Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STROSEK 911 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Jeg har ett sett med Macrom Uns 2-veis 6,5" + diskant ( 6,1 eller 6,2 er typebetegnelsen,husker ikke helt) som spiller bra. Settet ble kjøpt for 2-3 år siden på tilbud hos Tv-boden Svinesund for 1695; Settet er strøkent, og alle monterings saker og griller ligger i orig.esken. Du kan evnt. få det for 950; inkl.frakt fra Oslo til deg i Trondheim:) Siter Trond Gulbrandsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 har 2 nye he2 12 tommere (rockford) interresert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 1600,- for swr1041 blir litt for dyrt da de koster 2000 nye. Bilradiospes. i Trondeim selges swr 12 for 1990 nå, så da går jeg heller for en av de. Slå av 600 til så er vi derimot enige om to stykker(tot 2000), men det er det beste jeg klarer for de;) Når det gjelder frontsett så er jeg helt avhengig av å få tak i en 4"+diskant + event en 6,5 tommer. Liker ikke at mellomtonen spiller rett i buksa som den vil gjøre på 3`er Golf`en hvis man bare har diskant+ 6,5". Er det ingen som har ProSeries 4,5 (6.5.3), Polk sine gode gammle db-sett eller noe gromt 3-veis fra Focal til salgs(eller lignende)? Kan være intererssert i en god 4" coax også! Kom med forslag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Har en rockford he sub til 700 kr som er meget god om du er intressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 var du interresert i he2 ene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Nei...ikke akkurat...bytter til vassere redskap nå:D men takk for tilbudet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande Skrevet Juli 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Har en kar som ikke klarer å bestemme seg for om han skal selge en Boston Pro 10.5, driver og venter litt på han. Men bare kom med flere gode forslag! Problemet er at jeg kjenner litt for dårlig til Rockford sine basser. Vet at de spiller høyt og er tungdrevne... Var ute etter noe som spilte fint og var lettdreven. Har bare 200 W til rådighet i blokka mi, med mindre det er 2x4 ohms spole. Da blir det straks litt morsomere. Opplys gjerne om det er det på subben som du ønsker å selge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Originally posted by kvande Har en kar som ikke klarer å bestemme seg for om han skal selge en Boston Pro 10.5, driver og venter litt på han. Men bare kom med flere gode forslag! Problemet er at jeg kjenner litt for dårlig til Rockford sine basser. Vet at de spiller høyt og er tungdrevne... Var ute etter noe som spilte fint og var lettdreven. Har bare 200 W til rådighet i blokka mi, med mindre det er 2x4 ohms spole. Da blir det straks litt morsomere. Opplys gjerne om det er det på subben som du ønsker å selge:) Infinity Kappa Perfect subber er jo kanskje noe for deg da =) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Mitt Rockford Fosgate he element er lettdrevet. Peak 400w. så med 200w så bør du få god lyd ut fra dette elementet. Selv så kjører jeg 2 kanaler brokoplet på en 4 kanals 800w rockford power forsterker og dette har fungert utmerket. Basser godt og krever lite. selger elementet for 700 kr. brukt i ca i alle fall ikke mer en 150 timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg