stineM Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 sjekk pm:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 tøft med den lille "ekstraleppa" på bakfangeren... hvor får man tak i sånne? neat med eyebrows på baklyktene også :D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by GTI-R tøft med den lille "ekstraleppa" på bakfangeren... hvor får man tak i sånne? neat med eyebrows på baklyktene også :D Mange som bruker cl leppe fra biler uten 90 fanger. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by borabora Mange som bruker cl leppe fra biler uten 90 fanger. Pen Golf du har:) Når det gjelder den Cl leppa, er det mulig at den kan passe bak på en Golf3? Blir litt drøyt med Vr6leppe bak, og sånn diffusor sak er utelukket. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 tusen takk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Ser av signaturen din at du har en 90m, er det servo på den? Hvilken motor er det i, 1,8gasser eller Monojet? Har du noen bilder av interiøret? og hvis noen hadde kunnet tatt mål av bakfangeren på en G2, altså bredden, så jeg blitt særdeles lykkelig:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 det er ikke servo dessverre og med breie dekk er det litt av en muskelservo hehe... ikke spør meg om motor hehe.. eneste jeg vet er at det er 1,8 i... ;) har ikke bilde av interiøret, men skal ta noen nye bilder til søndag for da har grøftelysa kommet på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Fin bil det der ja...men er det noe power i den da. 1,8i holder jo ikke Devil Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Jaja, får være med litt igjen etter ei uka på fylla på Kos... Her har det skjedd litt siden sist, Stine! ;) Sprederne har jeg i butikken nå. Mangler bare brakettene, som jeg fikser i morra. Så er det vel bare å gjøre en jobb på søndag, hvis jeg ikke er helt svirrum etter lørdagen... Tona ruter på rød bil er pent. Pent generellt også for den saks skyld. Gå for det etterhvert også, når du får fiksa vindusheisen.. hehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 lungt...;) gleder meg til i morgen:D da er det grøftelys!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 irriterer at norsk bildel senter har stengt.. uten braketter, ingen grøftelys:mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Var litt IKKE planlagt for å si det sånn... Da blir det litt venting, og å vente suger big-time! Spørs om arbeidet hadde blitt så bra i dag.. hehehehe... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 å vente suger max ja:mad: men vi får ta det den 7 før vi bynner å drikke hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 hehe.. tror det er best å ta det FØR drikkinga ja... Vi veit jo hvor fin formen blir dagen etter, vi som veit å kose oss... ;) Til da skal alle delene være fiksa i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoTner Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Hvor er bildene med "grøftelysa" på? ;) Siter skoTner 2007 Range Rover Sport HST - Stormer Edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg