106s16 Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Smelle på tåkelysa nå, også gjøre den klar til 15.august... Tar gjerne ei helg til i Sarp vettu... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Tror ikke det er fordi det er damer som eier disse bilene som er grunnen til at alle liker de, men det at det er damer som har gjort arbeidet. Da må jo gutta bare bli imponert, og disse jentene har Golfer som er langt over gjennomsnittet når det gjelder jente-biler. Vil faktisk gå så langt å si at Golfy og Stine sin f.eks var langt penere enn mange av de andre man ser her. :) Thumb's up girls! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by SpeedWell Tror ikke det er fordi det er damer som eier disse bilene som er grunnen til at alle liker de, men det at det er damer som har gjort arbeidet. Da må jo gutta bare bli imponert, og disse jentene har Golfer som er langt over gjennomsnittet når det gjelder jente-biler. Vil faktisk gå så langt å si at Golfy og Stine sin f.eks var langt penere enn mange av de andre man ser her. :) Thumb's up girls! :dude: Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Cute car :D Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Enig med SpeedWell... Kult at jenter kan og vil. For min del, er det nesten bare Stine og noen få av gutta som interesserer seg for bil... Moro at det er ei jente blant oss! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Har et par litt "uklare" bilder til av Golfen til Stine... Spredere/tåkelykter skal på om et par helger, så da blir det mer "komplett" foran der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg har et par sorte/røde baklykter for salg om du er interessert Stine. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by SpeedWell Jeg har et par sorte/røde baklykter for salg om du er interessert Stine. :) Jeg har CrystalEdge baklykter om noen er interessert... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Syns den kler de hvite jeg da... Gjør mye av hekken på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Lakk speila rød, mye finere :) Og emblemfrigrill er noe å tenke på ! Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Det er nok tips å dra med seg. Jeg syns tåkelys gjør mye foran der, og det er nok det neste som skal på. Ikke sant, Stine? hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Aazzy Det er nok tips å dra med seg. Jeg syns tåkelys gjør mye foran der, og det er nok det neste som skal på. Ikke sant, Stine? hehe ;) Tåkelys gjør litt ja, husker da de kom på golfy, ble liksom noe annet ja! Men sats på originale, ikke noen linser du kjøper på biltema... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 pm nofear! :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by NoFear Tåkelys gjør litt ja, husker da de kom på golfy, ble liksom noe annet ja! Men sats på originale, ikke noen linser du kjøper på biltema... Nei, er du gæærn. Blir de til å felle inn i fangeren. Her skal det ikke bli noe jalla.. hehehe... hadde de på min Golf en gang - halve fronten.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stineM Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 her har det skjedd mye etter en uke på hytta..;) tåkelysa er bestilt.. lakkering er nesten bestilt.. og sportsfilter er på vei.. det er vel det meste som skal på for en stund.. neste prosjekt etter dette kommer nok inni.. lyd osv.. må prøve å få tatt det før den 15 august.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg